نماد سایت خبر ‏پارسی

انتقاد کم سابقه دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز از رئیس دانشگاه/دکترجم استعفااستعفا!

خبر پارسی – دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز در اقدامی کم سابقه به بیان صریح انتقادات خود از ریاست این دانشگاه پرداختند و رئیس دانشگاه را به مواردی چون حراج اموال دانشگاه،تهدید دانشجویان به ارجاع به کمیته انضباطی،خفه کردن صدای منتقد، رفتار ناشایست برخی کارکنان دانشگاه با دختران دانشجو و …متهم کردند.

بنا بر گزارش خبرنگار خبر پارسی از دانشگاه صنعتی شیراز در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور دکتر جم رئیس این دانشگاه و دانشجویان برگزار گردید،حدود ۷۰۰ نفر از دانشجویان در هر سه حوزه­ی آموزشی، دانشجویی و فرهنگی به صورت مجزا به بیان پرسش ها، انتقادات و دیدگاه های خود پرداختند.

بنا بر این گزارش پس از سئوالات شدیدالحن دانشجویان دکتر جم قصد پاسخگویی به دانشجویان را داشت که دانشجویی در اعتراض به ریاست دانشگاه خواستار استعفای وی شد و پاسخ های او را قابل قبول ندانست و به نشانه ی اعتراض جلسه را ترک کرد. بلافاصله جمعی دیگر از دانشجویان نیز با دادن شعار”دکتر جم دکترجم؛ استعفا! استعفا!” به سمت در خروجی سالن حرکت کردند. بدین ترتیب بیش از ۹۰ درصد دانشجویان، سالن آمفی تئاتر را ترک کردند. البته جلسه با همان تعداد افراد باقی مانده که حداکثر ۵۰ نفر بودند ادامه یافت!

خروج از نسخه موبایل