نماد سایت خبر ‏پارسی

استاندار فارس: ارتش با تکیه بر دانش نیروهای خود راه توسعه را در پیش گرفته است

خبرپارسی –  استاندار فارس گفت: این نهاد نظامی در چهل سال گذشته به رغم تحریم‌ها و تهدیدهای موجود، با تکیه بر توان و دانش نیروهای خود حرکت توسعه‌گرایانه و رو به جلو را در پیش گرفته‌اند.

عنایت الله رحیمی در مراسم روز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و ارعاب را دارد و در عمل اثبات کرده است که از کارآمدی لازم برخوردار است، رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی را تبعیت از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا دانست

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید و ارعاب را دارد و در عمل اثبات کرده است که از کارآمدی لازم برخوردار است، رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی را تبعیت از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا دانست و افزود:  نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته  همه آزمایش ها را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته اند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در فرهنگ اعتقادی ملت ما و همچنین در اعتقاد نیروهای توانمند و رشید ارتش جمهوری اسلامی شهادت فوز عظیمی است  که ما  را به قله رفیع معرفت می‌رساند، تاکید کرد: واژه شکست برای کسانی که شهادت را سعادت و شهید را سعید می دانند معنایی ندارد.

رحیمی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همواره در سختی‌ها و مشکلات یاری گر نظام جمهوری اسلامی و همراه با مردم بوده است، به تلاش‌های بی وقفه و اثر گذار ارتشیان در واقعه سیل اخیر اشاره کرد و افزود: تلاش‌های این نیروهای خدوم در آرامش بخشیدن به مردم و بازگرداندن شرایط عادی به زندگی‌ آنها ستودنی است.

وی با تقدیر از زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی از حمله ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در سیل اخیر شیراز رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را وحدت، همدلی و هم افزایی در راه خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: تقویت این انسجام و همدلی راه نفوذ معاندین و دشمنان را سد خواهد کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: این وحدت و همدلی در سایه رهبری‌های عالمانه و بصیرت  مقام عظمای ولایت به دست آمده که  همواره تهدید‌ها را برای ملت ایران به فرصت تبدیل کرده است

خروج از نسخه موبایل