تجلیل از امید نورزی در شیراز

خبر پارسی – سید محمدعلی افشانی استاندار و حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس طی مراسمی از امید نوروزی به واسطه کسب سهمیه المپیک، تجلیل کردند.

_picgoyf3211GO

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، در حاشیه ضیافت شام استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان فارس که به مناسبت حضور تیم ملی کشتی فرنگی در هتل همای شیراز برگزار شد، از امید نوروزی تجلیل شد.

عضو تیم ملی کشتی‌فرنگی جمهوری اسلامی در سخنان کوتاهی گفت: از اینکه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی را در شهرم میزبانی می‌کنم بسیار خشنود هستم.

امید نوروزی گفت: امیدوار هستم که در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ شیراز که در محله من، دروازه کازرون شیراز، برگزار می‌شود، تیم ملی جمهوری اسلامی عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تمام کشتی‌گیران، با تواضع نسبت به بزرگان ادای احترام کرده و می‌کنند، گفت: ما همیشه دعا می‌کنیم که سایه بزرگان و پیشکسوتان از سر ما کوتاه نشود.

نوروزی با تاکید براینکه تمام ملی‌پوشان کشتی‌فرنگی ایران به دعای مردم نیاز دارند، گفت: امیدوارم در رویداد جهانی رو سفید و با انرژی مضاعف راهی المپیک ریو شویم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم استاندار فارس با اهداء یک دستگاه خودرو پژو پارس، از امید نوروزی به واسطه کسب سهمیه المپیک قدردانی کرد.

براساس این گزارش، استاندار فارس همچنین با اهداء هدایایی از کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیز قدردانی کرد.

_picmcpv5430MC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.