فرج اله رجبی :دور دوم انتخابات،زمان تداوم لبخند مردم شیراز است

خبر پارسی – منتخب مردم شیراز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که هفتم اسفند، مردم سالم‌ترین، زیباترین و قوی‌ترین شیوه را برای اظهارنظر پیش‌ گرفتند و امروز لبخندها نشانه رضایت شهروندان شیرازی از نتیجه این انتخاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، فرج‌الله رجبی، ظهر یکشنبه ۲۹ فروردین در کنفرانس خبری اعضای شورای ائتلاف گروه‌های اصلاح‌طلب در شیراز، برآیند نتایج انتخابات در کشور را نشان‌دهنده اعتماد مردم به لیست امید و تقاضای تغییر قلمداد و اضافه کرد: لبخندی که امروز در چهره مردم شیراز دیده می‌شود، اولین دست‌آورد انتخابات هفتم اسفند ۹۴ است.

وی با تصریح اینکه دور دوم انتخابات، زمان کامل کردن لبخند مردم و تداوم بخشیدن به آن است، گفت: مردم در دور دوم هم با حضور گسترده در انتخابات، باید کار نیمه‌تمام را تکمیل کنند.

رجبی دومین پیام بسیار مهم انتخابات هفتم اسفند ۹۴ را توجه مردم به استفاده از راهکار انتخابات برای اعمال تغییرات مد نظرشان برشمرد و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال جدید و انتخاب شعار اقدام و عمل از سوی ایشان، این امر را نشان‌دهنده علم و آگاهی معظم‌له به توانمندی مجلس آینده ارزیابی کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری، نسبت به توانمندی نمایندگان خوشبین هستند و ظرفیت مجلس آینده را کاری و عمل‌گرایی می‌دانند و از این رو، شعار امسال نقشه راه مجلس و مسئولان خواهد بود.

رجبی با تصریح اینکه ائتلاف اصلاحات به هیچ‌عنوان به‌دنبال ایجاد تشنج در فضای آرام انتخابات پیش‌رو نیست، گفت: هنوز دوستان اصولگرا به یک سئوال شفاف ما در خصوص اینکه ۷۰۰ میلیارد دلار درآمدنفتی، چه شد؟ پاسخ نداده‌اند. زمانی که به شکل شفاف پاسخ این سئوال را بدهند آنوقت به مسائل دیگر می‌رسیم.

رجبی همچنین مهمترین اولویت نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی را رسیدن به یک اشتراک نظر و اتحاد بر سر منافع استان فارس و شیراز برشمرد و گفت: احساس می‌کنیم که با رویکرد جدید و نگاه برنامه‌ای به مسائل می‌توان موفقیت‌های بزرگی را در آینده به‌دست آورد.

منتخب مردم شیراز در انتخابات مجلس دهم، گفت: معتقد هستم که مردم شیراز در دور دوم انتخابات هم حضوری گسترده و موثر خواهند داشت. البته حتی اگر ۵۰ درصد از شرکت کنندگان دور اول هم پای صندوق بیایند، نتیجه دور اول در شیراز تکمیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.