چهارشنبه سوری اصلاح طلبان شیراز/یارگیری با چشم باز یا بسته؟

خبر پارسی – فرزاد صدری – با تایید صلاحیت تعدادی دیگر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس شب گذشته تشکیل جلسه داده تا به آخرین جمع بندی خود برای ارائه لیست انتخاباتی برسند.جلسه ای که بر اساس شنیده ها نتایج خوبی نداشته و نام یک روحانی اصولگرا پررنگ تر از یک نیروی تحصیلکرده و جوان اصلاح طلب و یا یک نیروی کارکشته اصلاحات مطرح شده!
انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی با توجه به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان دست آنها را برای ارائه یک لیست مقتدر بسته است تا به حداقل ها اکتفا کنند بسنده کردن به حداقل ها نباید با آرمان های اصلاح طلبی در تعارض باشد.نکته مهمی که شاید و البته شاید اصلاح طلبان فراموش کرده اند،آرمان های اصلاحات است.در بینش اصلاح طلبی شما وقتی با رقیب بر سر میز مذاکره می نشینید که او ارزش این گفت و گو را داشته باشد.به طور مثال اگر اصلاح طلبان نام عماد افروغ و یا علی مطهری را در فهرست انتخاباتی خود بگنجانند به بیراهه نرفته اند چرا که عمل این دوستان خوش فکر اصولگرا یک عمل اصلاحی در جهت رشد و ترقی ایران اسلامی است اما آیا روحانی مد نظر اصلاح طلبان در شیراز که برچسب اصولگرایی دارد،علی مطهری شیراز است؟! روحانی یاد شده همان شخصی است که وقتی مجتمع خلیج فارس می خواست افتتاح شود می گفت: سازنده این مجتمع شیرازی نیست و من با افتتاح آن مخالفم! در کجای اندیشه اصلاح طلبی از سرمایه گذار استقبال نمی شود؟در کدام مرامنامه اصلاحات آمده است که شخصی به دلیل مذهبش مذموم واقع شود؟
گفته می شود چهارشنبه پیش رو برای جبهه اصلاحات چهارشنبه تعیین کننده ای است.دوستان اصلاحات یک بار دیگر کاندیداهای طرد شده از جبهه اصولگرایان را بررسی کنند،کدام یک از آنان علی مطهری شیراز است؟کدام یک عماد افروغ شیرازی هاست؟ آنها حتی علی لاریجانی اصولگرایان شیراز نمی شوند چه رسد به علی مطهری.
تنظیم لیستی خوش قواره که نفراتش سنگینی لازم را داشته باشند اگر چه همه مولفه های برد نیست اما فضا را برای باختن کمرنگ می کند. در این چهارشنبه سوری تصمیم گیری اگر بناست از روی آتش بپریم بیایید جوری بپریم که دامن مان پای هفت سین هفتم اسفند بوی دود و سوختن و جزغاله شدن ندهد.
لطفا لیست خود را با دقت و دوراندیشی ببندید لطفا

2 دیدگاه برای “چهارشنبه سوری اصلاح طلبان شیراز/یارگیری با چشم باز یا بسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.