یک بسکتبالیست معلول ذهنی، بازیکن NBA می شود

خبر پارسی – نقل از تلویزیون و وبسایت شبکه خبری ABC  آمریکا،  یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول بسکتبال آمریکا (NBA)   یک نوجوان مبتلا به بیماری سندرم داون یا مونگولیسم را به عنوان بازیکن به خدمت گرفته است.

ht_kevin_grow_2_sr_140214_16x9_608

کوین گرو نوجوان دبیرستانی در آخرین بازی خود در یکی از مسابقات دبیرستانی، به تنهایی و در دو دقیقه پایانی بازی ۱۴ امتیاز کسب کرد تا یک تنه باعث قهرمانی تیمش شود. اما این پایان موفقیت گرو نبود زیرا در اتفاقی فراموش نشدنی مسئولان تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز با وی تماس گرفته و از او خواسته اند که عضو جدید تیم شان شود. ایرل گرو پدر کوین می گوید: این یک لحظه فراموش نشدنی است. اینکه کوین به NBA  رسیده غیرقابل باور است. باشگاه یک کنفرانس خبری با تشریفات کامل برگزار کرده و با کوین قرارداد امضا کرده است. او از این به بعد شانه به شانه بازیکن محبوبش ایوان ترنر بازی خواهد کرد.

ht_kevin_grow_1_sr_140214_16x9_608

مدیر روابط عمومی باشگاه فیلادلفیا سونتی سیکسرز می گوید: بازی های کوین را در مسابقات دبیرستانی دیده  و توسط باشگاه شناسایی شده و تصمیم گرفتیم وی را به خدمت بگیریم. این اتفاق می تواند برای همه ورزشکاران الهام بخش باشد. اهداف بزرگ دست یافتنی هستند. ما همه وسایل و لباس هایش را با نام وی اماده کرده ایم او قطعا با تیم ماست و به ما کمک خواهد کرد. او دراین مرحله با تیم تمرین خواهد کرد اما فعلا در مسابقات نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.