یاوری و اظهارات عجیب و غریب/شوخی می کنی جناب سرهنگ؟!

خبر پارسی-فجرسپاسی لیگ را خوب شروع نکرده و این باعث گردیده تا مجالی برای اظهارات محمود یاوری فراهم شود که در تازه ترین آنها گفته« دوست داشتم در فجر بمانم و نتیجه کارهایم را ببینم!» اویی که حالا در کرمان هم مانند همه تیم هایی که بعد از بسته شدن آنها ، هدایت شان را عهده دار گردیده می گوید« تیم خوب بسته نشده» همچنان گوشه چشمی به شیراز دارد. یاوری در شاهین، پاس، استیل آذین و فصل اول حضورش درفجر که جانشین کلانتری هم شده بود از بد بسته شدن تیم ها می گفت اما در این بین دو نکته را با او در میان می گذاریم و خلاص!

اول:خود او دکترای تیم بستن دارد؟تیمی که در استقلال اهواز بست و تحویل میثاقیان داد را فراموش کرده؟ از یاد برده که در اقدامی عجیب ۱۱بازیکن در لیگ دوازدهم برای فجر گرفت و همه آنها در نیم فصل اخراج شدند؟! او یادش رفته شاه مهره فجر یعنی حقیقی هم دوران مهابادی جذب شد و در زمان کلانتری میدان دید و همه کاره شد؟

دوم:یاوری منظورش از دیدن نتیجه کارهایش چیست؟ به کدام بازیکن جوان میدان داده بود و انتظار دارد امروز نتیجه اش را ببیند و فجر به آنها دل ببندد؟ اتفاقا” دردهای امروز فجر ناشی از همان تیم بستن های اوست. سرهنگ پیری که آنگونه تیم بست و حالا در فصل جدید ترمیم اشتباهات او ممکن نیست.او فصل قبل هم هرچه داشت از تیم بستن علی کلانتری در فصل قبل تر بود. آنهایی که او آورد را همه دیدیم و دیدند. ماندن فجر در لیگ دوازدهم دلیل دیگری هم داشت. چمن مصنوعی شیراز به مدد این آمد وگرنه در هر دو باری که پا بر چمن حافظیه نهادند شکل و شمایلی از فوتبال دوران جوانی سرهنگ را دیدیم. یک علی اصغری به تمام معنا! بی خیال جناب سرهنگ. لابد دارید با ما شوخی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.