یادداشت برادر یک شهید یرای خبر پارسی:مسئوولان با متخلفینی که قصدآشوب و فتنه داشتندبرخورد کنند/ کی بودکی بود راه انداختن باعث احیای اندیشه ورزی نمی شود !

خبر پارسی – نعمت الله بهزادی برادرشهید که خود را عضو بسیج و ازطرفداران واقعی ولایت و مقام معظم رهبری معرفی می کند در یادداشتی ضمن انتقاد از مسئوولان برای دفاع نکردن از  مجوز قانونی سخنرانی هادی غفاری، از تجمع خیابانی انتقاد کرده و از دست اندرکاران می خواهد با متخلفینی که قصدآشوب و فتنه داشتندبرخورد تا جایگاه قانون محترم شمرده شود.
انتشار این یادداشت بیان مواضع خبر پارسی نیست و صرفا به احترام مخاطبی که خانواده شهید است منتشر می شود.
در یاداشت وی که یک نسخه از آن را در اختیار خبر پارسی قرار داده،آمده است:
استاد مرتضی مطهری در مقاله ای که از ایشان در مجله پیام هاجر، پاییز ۶١ به چاپ رسید می نویسند:
هر مکتبی که به ایدیولوژی خود ایمان داشته بأشد، ناچار باید طرفدار آزادی تفکر بأشد. من اعلام می کنم در جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی برای أفکار وجود ندارد، همه باید آزاد باشند که حاصل اندیشه ها و تفکرات اصیلشان را عرضه کنند…من به جوانان و طرفداران اسلام هشدار می دهم که خیال نکنید راه حفظ اسلام جلوگیری از ابراز عقیده دیگران است…
از اسلام فقط با یک نیرو می شود پاسداری کرد و آن علم است و آزادی دادن به افکار مخالف، و مواجهه صریح و روشن با آنها وگرنه اگر جلوی فکر را بخواهیم بگیریم، اسلام و جمهوری اسلامی را شکست داده ایم.
می توان مردم را مجبور کرد چیزی نگویند و کاری نکنند ولی نمیتوان مجبور کرد که اینگونه یا آنگونه فکر کنند، اعتقاد بأید از روی دلیل و منطق بأشد از دید گاه اسلام ، آزادی و دموکراسی ، محصول تکامل فکری بشر و حق مسلم إنسان است ، اگر در صدر اسلام در جواب کسی که می گفت خدا را قبول ندارم ، می گفتند بزنید بکشید ، امروز دیگر اسلامی وجود نداشت!
سلام،اینجانب نعمت ا…بهزادی برادرشهیدو عضو بسیج و ازطرفداران واقعی ولایت و مقام معظم رهبری،؛برایم یک سئوال پیش آمده که دوست دارم کسانی که ادعای ولایت پذیری دارندبه آنچه مقام معظم رهبری بارهاوبارهاگفته اندوبرآن تاکید ورزیده اندکه دردانشگاههاکرسی آزاداندیشی برپاکنیدو حتی به من هم انتقادکنیدو نیز به آنچه روش امام خمینی “ره”و شهیدمطهری ودیگربزرگان نظام بودتوجه کنند.
سئوال من این است:چرا باید با یک جلسه دانشجویی تا این اندازه برخوردشود؟حقیر باگفته های سخنران دربعضی ازموارد اختلاف نظرفاحش دارم ولی برخوردهای اینچنینی آن هم کشیدن به سطح جامعه راخطا می دانم.
باورکنیدمن ضد ولایت نیستم و نخواهم بودولی دفاع بد از ولایت ظلم است به رهبری.
اگرمعتقدیم دانشجویان ماخوب و بد را تشخیص می دهندخود دانشجویان هم می دانندتصمیم بگیرند.کی بودکی بود راه انداختن باعث احیای اندیشه ورزی نمی شود !!!
مسئولان هم بجای اینکه بگویندما نبودیم از یک مجوزقانونی دفاع می کردند و با متخلفینی که قصدآشوب وفتنه داشتندبرخوردمی کردند تا جایگاه قانون محترم شمرده می شد.به قانون احترام بگذاریم اگرقرارباشدعده ای مخالف طیف مقابل (ازهردسته وجناح )بخواهنداردوکشی خیابانی راه بیندازندو عده ای هم به دفاع ازآنان بپردازندسنگ روی سنگ بندنمی ماند.
باردیگرمی گویم من درقلبم رهبری رادوست دارم و این نوشته فقط دفاع ازقانون است، که مقام معظم رهبری در آن سخنرانی تاریخی نماز جمعه فرمودند: قانون، فصل الخطاب است؛ قانون را فصل الخطاب بدانید…

6 دیدگاه برای “یادداشت برادر یک شهید یرای خبر پارسی:مسئوولان با متخلفینی که قصدآشوب و فتنه داشتندبرخورد کنند/ کی بودکی بود راه انداختن باعث احیای اندیشه ورزی نمی شود !

  1. جالبه حالا میگه من تابع مقام معظم رهبری هستم!!! اینو توی عمل باید نشون بدی که توی واتس آپ نشون دادی
    منم خانواده ی شهید هستم لطفا مدیر سایت نظر منو هم به احترام خون شهدا پخش کن
    ضمناً خوبه آدم صداقت داشته باشه و از دورویی و نفاق به دور باشه آقای بهزادی

    1. بخش اول پاسخ شما توهین به مقامات و نظام جمهوری اسلامی بود هر چند ادعا کرده اید این توهین را جناب بهزادی صورت داده اما از ما نخواهید آن را باز نشر کنیم

  2. کاکو مگه نمیدونی سانسور توی ادبیات اصلاح طلبا ن بده؟!!! چرو سانسورش کردی بوو جوون؟

  3. عزیز دلم اینو که گفتم توی واتس آپ قابل مشاهده هست چیزی واسه پنهان کاری وجود نداره از آقای بهزادی هم خواهش می کنم توی واتس آپ حذفش کنه ما که اصرار نداریم یکی که میگه تابع رهبری هستم رو به ضدیت به ولایت فقیه متهم کنیم ما هم دوست داریم همه تابع رهبری باشن اما مییم ضد و نقیش ننویسید در خفا و علن یک مرام رو پیشه کنید همین و دیگر هیچ

  4. با سلام وادب آقای نعمت اله بهزادی از مدافعان سرسخت فتنه ۸۸ در شهر شیراز می باشد وبه خود می بالد لطفا به نامبرده بگویید ابن ملجم هم نماز شب خوان بود و به گفته خودش فریضه الهی انجام داده حال خودتان قضاوت فرمایید تورا به خدا پای شهیدان گرانقدر در مسائل سیاسی باز نکنید

  5. آقای نعمت اله بهزادی دیدگاه تو هم مثل سران فتنه می باشد آنها هم به ظاهر رهبری را قبول دارند اما در عمل برعکس حرکت می نمایند اگر سخنان مقام معظم رهبری فصل الختاب هست که یقیننا اینگونه می باشد پس خواهشا سخنان ایشان را تفسیر نفرمایید و از شهیدتان مایه نگذارید شکی نکنید که فردای قیامت برادر شهیدت یقه شما را خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.