گام ضرغام صادقی برای مجلس دهم با شیراز نوین؟

خبرپارسی – ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب حداکثر آراء حوزه انتخابیه شیراز به مجلس راه یابد اما این نماینده مجلس حالا گام‌‌های بعدی را برای حفظ کرسی خود در مجلس برمی‌دارد. صادقی پاییز امسال هفته نامه «شیراز نوین» را کلید زد که این هفته نامه از این هفته به‌صورت روزنامه در شیراز منتشر خواهد شد که ارگان رسمی تبلیغاتی این نماینده و احتمالا لیست اصولگرایان فارس در انتخابات پیش رو خواهد بود.

ایرنا در این‌باره گزارش داد: این نشریه شنبه ۱۹ دی در شماره هشتم خود نوشت: این نشریه به صورت روزنامه، قالبی جدید از روش های روزنامه نگاری و اطلاع رسانی را به مخاطبان خود در منطقه جنوب کشور ارائه خواهد کرد.
در گزارش شیراز نوین به همین مناسبت آمده است: تلاش برای تغییر محتوای فعالیت های رسانه ای از کپی برداری اخبار روزانه و تلاش برای تقویت تحلیل و ارائه گزارش های حرفه ای در کنار فعالیت رسانه ای در فضای مجازی و ارائه نرم افزار موبایلی شاید بتواند تا حدودی مشکل نبودن نشریات مکتوب در سبد خانوار ایرانی را رفع کند.
در این گزارش آمده است:روزنامه شیراز نوین فعالیت انتشار روزانه خود را به صورت آزمایشی به زودی آغاز می کند و پس از آن هر روز میهمان مردم منطقه جنوب کشور خواهد بود.
بر اساس این گزارش، هیات نظارت بر مطبوعات کشور ۱۴ دی ۹۴ با تغییر مجوز هفته نامه شیراز نوین به روزنامه منطقه جنوب کشور موافقت کرد.
در شناسنامه این نشریه، ضرغام صادقی به عنوان صاحب امتیاز و مدیرمسئول معرفی شده و مخاطبان این نشریه استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان و هرمزگان عنوان شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.