کلینیک تخصصی زخم در بیمارستان شهید رجایی شیراز راه اندازی شد

خبرپارسی – رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز از راه اندازی نخستین کلینیک تخصصی زخم بخش دولتی در این مرکز آموزشی درمانی خبر داد .

دکتر امیررضا مصباحی شنبه ۶ مرداد به خبرنگاران با بیان اینکه، زخم بعد از سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی و عروقی، سومین اختلال پرهزینه محسوب می‌شود و راه‌اندازی این مرکز می‌تواند در ارائه‌ی خدمات با هزینه‌های کمتر به بیماران کمک کننده باشد، افزود: بیماران مبتلا به انواع زخم‌های مزمن نظیر زخم‌های فشاری، سوختگی، دیابتی و جراحی می‌توانند با مراجعه به این مرکز خدمات تخصصی دریافت کنند.

مسئول فنی کلینیک تخصصی زخم بیمارستان شهید رجایی نیز میزان بروز و شیوع زخم فشاری را یادآور شد و لزوم توجه به این نوع زخم‌ها و زخم‌های مزمن دیگر را مورد تاکید قرار داد.

دکتر حسین عبدالرحیم‌زاده همچنین به اهمیت پیگیری روند درمان بیماران مبتلا به انواع زخم‌های مزمن پس از ترخیص از بیمارستان اشاره و اضافه کرد: این مرکز با هدف بهبود کیفیت خدمات پرستاری و پزشکی، راه‌اندازی شده است .

جراح عمومی بیمارستان شهید رجایی شیراز نیز گفت: این مرکز آموزشی درمانی در زمینه‌ی ارائه خدمات سرپایی از به روزترین روش‌ها و تجهیزات استفاده می‌کند.

دکتر شهرام پایدار هزینه‌های خدمات ارائه شده توسط این بیمارستان را کمتر از مراکز مشابه عنوان و تاکید کرد که سطح کیفی خدمات تخصصی درمانی در این مرکز مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.