کلنگ زنی دو باب مسجد در شهرستان داراب

خبرپارسی – کلنگ احداث دو باب مسجد در دو بخش شهر دبیران منطقه زرین دشت داراب و روستای نید شهر این شهرستان به ارزش ۷ میلیارد ریال به زمین زده شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داراب گفت: کلنگ احداث مسجد نبی اکرم(ص) در شهر دبیران از توابع شهرستان زرین دشت داراب با مساحت ۴۰۰ متر مربع با حضور مسئولین اوقاف و امور خیریه شهرستان ،خیرین و عموم مردم بر زمین زده شد.

یداله بهمنی با اشاره به اینکه کلنگ احداث این دو باب مسجد در روز مبعث حضرت محمد(ص) بر زمین زده شد، افزود: مسجد نبی اکرم(ص) به همت یکی از شیعیان کشور کویت بنام مرحوم ابراهیم الشطی و مرحومه مریم الشطی با هزینه کرد بالغ بر ۴ میلیارد ریال در شهر دبیران احداث می شود.

بهمنی در ادامه با بیان اینکه در این روز فرخنده و مبارک نیز یک مسجد دیگر در روستای نیدشهر این شهرستان کلنگ زنی شد، افزود: مسجد امام حسن مجتبی(ع) نیز با زیربنا ۳۰۰ متر مربع به همت یکی از شیعیان کویت بنام مرحوم حسین احمد فلاح با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در این روستا احداث می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیش بینی شده است این دو باب مسجد در طی مدت ۱۰ ماه احداث و به بهره برداری می رسد که از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه تجهیزات این مساجد تأمین می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.