سیمان داراب رتبه برتر سی و دومین جشنواره امتنان را کسب کرد

شرکت سیمان داراب در بین ۲ هزار و ۳۶۰ شرکت کننده در جشنواره امتنان موفق به دریافت تندیس واحد نمونه استانی شد.

شرکت سیمان داراب در جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس که با حضور استاندار فارس، مقامات ارشد استانی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار شد، در بین ۲ هزار و ۳۶۱ شرکت کننده، موفق به کسب عنوان واحد نمونه استانی و همچنین گروه کار نمونه استان فارس و دریافت لوح و تندیس شد.

مهندس حمیدرضا متقاعدی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان داراب با اشاره به معرفی این واحد به عنوان واحد نمونه استانی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی بیان کرد: براساس ماده ۱۹۵ قانون کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هرساله نخبگان جامعه کار و تولید از جمله مخترعان و مبتکران این حوزه را شناسایی و به جامعه معرفی می‌کند که مطابق گزارش سرپرست محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مجموعا ۲ هزار و ۳۶۱ متقاضی در سطح استان فارس برای شرکت در سی و دومین جشنواره امتنان ثبت نام کرده بودند.

وی اضافه کرد: براساس گزارش اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی فارس از مجموع شرکت کنندگان تعداد ۸۷۲ نفر برای شرکت در بخش کارگر نمونه صنعت، هزار و ۱۲۹ نفر بخش خدمات و ۲۶۹ نفر بخش کشاورزی ثبت نام کردند.

متقاعدی تصریح کرد: بعد از ارزیابی مستندات، ۱۸ گروه کار و ۹۱ واحد تولیدی نیز در این دوره جشنواره امتنان فارس به بخش داوری راه یافتند و خوشبختانه شرکت سیمان داراب موفق به کسب عنوان برتر گروه کار و و احد نمونه شد.

مدیرعامل سیمان داراب، کسب این رتبه را به عنوان دستاورد فنی و عملیاتی سیمان داراب و شاهدی روشن بر عملکرد قابل ستایش همکاران دانست و افزود: اطمینان دارم که اگر این شرکت به عنوان نامزد مرحله‌ی کشوری نیز مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، می‌توانست در سطح ملی هم افتخارآفرین باشد.

دکتر ایمانیه، استاندار فارس در اختتامیه سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه و آیین تجلیل از خانه‌های بهداشت برتر کارگری و کارفرمایان سلامت محور این استان، گفت: بیش از ۷۰۰ هزار کارگر در استان فارس مشغول به کار هستند که با احتساب خانواده آن‌ها، در واقع بیش از نیمی از جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند و ارایه خدمت شایسته به این گروه عظیم، خدمت به اکثریت اهالی فارس است.

در ادامه مدیرعامل شرکت سیمان داراب افزود: از کمیته محترم داوران کمال تشکر را دارم و همچنین از اداره کل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و شهرستان داراب که زمینه این ارزیابی را برای سیمان داراب و سایر صنایع داوطلب فراهم نمودند، سپاسگزارم و از تلاش‌های افتخارآمیز همه همکارانم در مجموعه توانمند سیمان داراب در سطوح مختلف سازمانی قدردانی نموده و خدمت ایشان و جامعه صنعتی ایران در پایان سال ۱۴۰۰، خداقوت می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه در پروژه گروه کار با کاهش غبار برگشتی از پیش گرمکن شرکت سیمان داراب به عنوان واحد نمونه معرفی شد؛ ابراز کرد: در این بخش۴ نفر از همکاران آقای روح الله کشاورز، محمودرضا عابدی، کمال نادری و فرزاد اخلاقی به عنوان گروه کار نمونه معرفی شدند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی صنعت سیمان کشور با اشاره به فعالیت شرکت سیمان داراب از سال ۱۳۶۶ به صورت سهامی عام بیان کرد: صنعت سیمان به عنوان یکی از صنایع استراتژیک در کشور، سهم بسزایی در تحقق رونق چرخه کار، تولید و سازندگی کشور داشته و خواهد داشت.

متقاعدی افزود: بر همین اساس شرکت سیمان داراب، با تبعیت از سیاست‌های ملی و بر مدار قانون‌گرایی، خط مشی مدیریتی خود را بر محور تولید با کیفیت، رضایت مشتریان، حفاظت از محیط‌زیست، کاهش و بهینه‌سازی مصرف انرژی، توسعه هدفمند منابع انسانی، حفظ سطح اشتغال پایدار با تکیه بر توان داخلی و شفافیت حداکثری برای ذینفعان، قرار داده و با اهتمام به ارزش‌های محوری، در مسیر نیل به چشم‌انداز سازمان گام برمی‌دارد.

وی ضمن پاسداشت تلاش‌ها و فداکاری‌های کارکنان مجموعه سیمان داراب، ابراز کرد: مجموعه سیمان داراب همچون گذشته، الگوی مناسبی برای تحقق اهداف و افزایش بهره‌وری، مطابق بیانیه مأموریت شرکت بوده است و امید است در پرتو تلاش همگانی و کار تیمی، شاهد بالندگی سیمان داراب، شکوفایی صنعت ملی و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان داراب تصریح کرد: با تکاپوی تحولات دانشی، تکنولوژیکی و بهبود روزافزون، از جمله شرکت‌های پیشرو در صنعت سیمان کشور هستیم.

او تثبیت کیفیت و ارائه خدمات روزافزون، برای افزایش رضایتمندی مشتریان، افزایش بازده و ارائه اطلاعات شفاف و صحیح به سهامداران و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی در دسترس، را از اهداف و تعهدات این شرکت عنوان کرد.

حمیدرضا متقاعدی یادآور شد ما در برقراری ارتباط حسنه با تامین کنندگان، حمایت از تامین کنندگان داخلی بمنظور افزایش سهم داخلی‌سازی در صنعت سیمان و انجام به موقع تعهدات صنفی، خود را مسئول می دانیم و همچنان برای رعایت استانداردهای زیست محیطی و به کارگیری فناوری‌های نوین در این زمینه، فعال خواهیم بود.

شایان ذکر است که لوح و تندیس‌های این رویداد، در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ، با حضور جناب دکتر ایمانیه، استاندار محترم فارس و سایر مسئولین محترم استانی، طی مراسمی در سالن شهید امامی استانداری فارس، به واحدهای نمونه اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.