کامیاب خبر داد:بهره برداری از ۱۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی استان فارس، در دولت تدبیر و امید/افتتاح ورزشگاه ۵۰ هزار نفری شیراز با حضور رئیس جمهور

خبر پارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: افزون بر ۱۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت تدبیر امید در این استان به بهره برداری رسیده و تا پایان دولت یازدهم این میزان به ۳۰۰ هزار متر مربع افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا حیدر علی کامیاب کلانتری، چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح های ورزشی در حال ساخت و به اتمام رسیده، شیراز افزود: با حمایت دولت تدبیر امید و استاندار فارس، سرانه ورزشی فارس افزایش یافت و هم اینک سرانه این استان به ۷۵ صدم متر مربع رسیده و بر اساس برنامه توسعه چهارم قرار است این سرانه به یک متر مربع برسد.
وی اضافه کرد: ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز واقع در بلوار حسینی الهاشمی که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس (اردیبهشت ماه ۸۷) است قرار بود در سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما در این سال عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اینک بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این امیدواری وجود دارد که در سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.
کامیاب کلانتری افزود: ایران در سال ۲۰۲۰ میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتسال است و ما باید تا سال ۹۷ سالن ۶هزار نفری شیراز را به بهره‌برداری برسانیم تا این شهر به ‌عنوان یکی از شهرهای میزبان،در فهرست فدراسیون جهانی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: ظرف یک سال گذشته سالن ۶هزار نفری شیراز رشد ۲۳ درصدی داشته و اگر اعتبارات مورد نیاز به ‌موقع تخصیص داده شود،‌ می‌توان این سالن را در ۶ ماه آینده به نقطه‌ای مطلوب رساند.
کامیاب کلانتری در مورد ورزشگاه ۵۰ هزار نفری شیراز هم گفت: این ورزشگاه نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و صندلی های آن در حال نصب شدن است و با بودجه اختصاص یافته، پیش از پایان دولت یازدهم با حضور رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: تا قبل از پایان دهه فجر امسال ۲۲ پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف فارس به بهره برداری می رسد که از جمله آنها می توان به سالن وزنه برداری شیراز اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.