کامیاب خبر داد؛ آماده باش ادارات ورزش و جوانان فارس برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جواناان استان فارس از آمادگی ادارات ورزش و جوانان سراسر استان فارس برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی خبر داد .

حیدر علی کامیاب با تبریک مجدد نورزو باستانی و سال نو به میهمانان نورزوی و اهالی استان فارس گفت: با شروع بارندگی های پیش بینی شده، درب تمام اماکن ورزشی استان به روی همه هموطنان باز خواهد بود و این اماکن با هماهنگی ستاد ساماندهی مسافران نوروزی در مرکز استان و دیگر شهرستان های استان در اختیار هم وطنانمان قرار خواهد گرفت.

وی از هماهنگی کامل ادارات ورزش و جوانان استان با ستاد ساماندهی مسافران نوروزی و ستاد بحران استان خبر داد و افزود: از امروز تمامی امکانات مجموعه ورزش و جوانان به همراه مدیران استانی و شهرستانی این اداره کل برای مقابله با مشکلات ناشی از سیل احتمالی در نقاط مختلف استان به حالت آماده باش کامل هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از سخنانش همچنین از آمادگی سازمان های مردم نهاد زیر مجموعه این اداره کل برای کمک رسانی به هموطنانمان در بروز مشکلات احتمالی در پی بارندگی های پیش بینی شده خبر داد و افزود: آمادگی و هماهنگی لازم در این خصوص نیز انجام شده است.

وی در پایان با تاکید بر باز بودن درب تمامی اماکن ورزشی استان به روی میهمان نورزوی و سایر همو طنان ساکن استان فارس ابراز امید واری کرد که نزول رحمت الهی در روزهای پیش رو نوید بخش روزهای خوبی برای مردم استان و کشورمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.