کامیاب خبرداد: افتتاح ۴۵ پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر در فارس

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اجرای ٧٠٠ برنامه ورزشی در دهه فجر امسال از افتتاح ۴۵ پروژه ورزشی به مناسیت ایام دهه فجردر استان فارس خبر داد .

حیدرعلی کامیاب بعدازظهر یکشنبه ٧ بهمن در شورای ورزش فارس استان، با تاکید بر کارنامه خوب ورزش فارس در ۴۰ سال گذشته افزود: امروز با وجود کاستی های زیاد خوشبختانه در دورترین نقاط استان فارس حداقل امکانات ورزشی وجود دارد .

او از برگزاری دو همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با آغاز دهه فجر در شهرستان مرودشت و کلانشهر شیراز خبر داد و گفت: پخش زنده این مراسم از شبکه پنج فارس و سه سیمای ملی انجام خواهد شد .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از بهره‌برداری چند خانه جوان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شش خانه جوان در دست احداث است که نهایتا تا پایان امسال همه آنها تکمیل می‌شود و  ۴۵ خانه ورزش روستایی در روستاهای کم جمعیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

کامیاب ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی متنوعی در دستور کار قرار گرفته و وزارت ورزش نیز اعتبارات خاصی را برای آن پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین از میزبانی این استان در برگزاری دو رویداد ملی اسکی قهرمانی و اسکی نخبگان برتر در رده سنی ١٠ تا ١۴ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از روز هشتم بهمن در پیست بین المللی اسکی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می‌‌شود.

کامیاب با یادآوری اینکه فارس می‌توان میزبان رقابت‌های ورزشی در سطح بین المللی باشد، گفت: امروز در ایجاد فضاهای ورزشی تلاش کرده‌ایم که عدالت در توزیع امکانات را رعایت کنیم.

در ادامه رئیس هیئت کاراته فارس نیز از برگزاری رویداد بین‌المللی کاراته خبر داد و در این باره گفت: فارس میزبان رویداد بین‌المللی کاراته از ٣٠ بهمن تا سوم اسفند در دو بخش مردان و زنان با حضور ورزشکارانی از ١٠ کشور خواهد بود .

مبارکی یادآور شد: در حاشیه این رویداد کلاس مربیگری بین‌المللی با حضور مربیان خارجی برگزار خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.