کارگر و فعالان عرصه کار سرمایه های بی بدیل کشور هستند

خبرپارسی – رییس اتاق بازرگانی فارس: قشر کارگر و فعالان عرصه کار و تولید سرمایه های بی بدیل و ارزشمند کشور هستند که نقش مهمی در آینده این سرزمین دارند.

جمال رازقی در پیامی که به مناسبت روز کارگر صادر کرد با بیان اینکه، روز کار و کارگر روز پاسداشت کسانی است که با عزم جدی و سخت کوشی آنها چرخ اقتصاد و تولید کشور عزیزمان در حرکت است، افزود: حضورآنان پشتوانه رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی کشور خواهد بود.

او نیروی انسانی را موتور محرک توسعه محسوب کرد و گفت: در این میان کارگران از ارزشمندترین، شریف ترین و سودمندترین طبقه و گروه در جامعه‌ هستند که ماحصل تلاش ها، کوشش ها و اراده آنها روح زندگی و حیات به جامعه می بخشد.

رازقی با بیان اینکه، بررسی تاریخ می بینیم در هر برهه ای از زمان؛ توسعه و رفاه جامعه مرهون حس مسئولیت پذیری، تعهد، تلاش و همت بلند این عزیزان است که همواره رونق بخش اقتصاد جامعه بوده اند، افزود: در چند سال اخیر که شاهد روزهای سخت به دلیل تشدید تحریم ها و شیوع بیماری کرونا در کشور بوده ایم، کارگران همانند فعالان عرصه کار و تولید پیشتازان در مسیر کار و تولید بوده اند و از هیچ فعالیت و تلاشی برای امتداد چرخ تولید و اقتصاد کشور فروگذار نبوده و نیستند.

رییس اتاق بازرگانی فارس نقش کارگران و فعالان عرصه کار و تولید را در تحقق شعار سال توصیف کرد و ائامه داد: امید داریم در سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” نیز شاهد اقدامات موثر و زیربنایی این عزیزان در حوزه تولید، گشایش های اقتصادی، اقتصاد عمومی و رفاه اجتماعی باشیم.

رازقی با ستایش و تجلیل از همت والای کارگزان، تاکید کرد: از این رو به عنوان نماینده پارلمان بخش خصوصی در استان دست تک تک کارگران و فعالان عرصه کار و تولید و تلاش در استان فارس را به گرمی می فشارم و یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را که روز پاسداشت و گرامیداشت تلاش های بی دریغ قشر عزیز کارگر است به همه کارگران عرصه کار و تلاش استان و خانواده های محترم آنان تبریک می گوییم . روزهای عزتمند، پر برکت و پر سلامتی را برای شما آرزومندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.