چرا آقای گل نیمکت نشین شد؟ ناامیدی از تمدید و تمرین ترکیب فصل بعد!

خبرپارسی_فرزاد صدری_۱_سرما خورده بود؟ مسمومیت غذایی داشت؟با برانکو دعوا کرده بود؟برانکو که میزان ارادت طارمی به علی دایی را می دانست پس از جدل های رسانه ای اخیر با علی دایی ، انتقام او را از شاگردش گرفت!مقابل تراکتور خوب نبود و برانکو برای احیای انگیزه اش او را نیمکت نشین کرد!برانکو می ترسید طارمی مقابل دایی از همه توانش استفاده نکند!! اینها همه دلایلی است که برای نیمکت نشین کردن آقای گل لیگ مقابل صبای قم به گوش می رسید. راستی دلیل نیمکت نشینی طارمی چه بود؟البته که عجیب ترین ادعا بحث کم کاری احتمالی مقابل دایی بود زیرا طارمی در بازی رفت که اولین رویارویی اش با شهریار بود به صبا گل زده بود و برانکو هم در ۱۵ دقیقه پایانی این دیدار با به میدان فرستادن طارمی آن هم در پست هافبک میانی از او خواست که روی ضربات ایستگاهی در تیر نزدیک کار دفاعی را انجام دهد و مانع از سرزنی صادقی و قاضی و… شود.تلویزیون قم هم بارها یک دفع توپ او را به تصویر کشید.اگر بحث کم کاری بود در لحظاتی که تیم تحت فشار صبا قرار داشت، برانکو قلعه تیمش را به طارمی می سپرد؟جل الخالق! اگر بحث درگیری با برانکو بود آیا اصلا طارمی در لیست ۱۸ نفره قرار می گرفت؟
۲_برانکو قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و در این قرارداد فقط یک شرط فسخ دیده می شود.اگر پرسپولیس نتواند این فصل سهمیه آسیایی را کسب کند باشگاه می تواند قید مرد کروات را برای فصل بعد بزند. به عبارت دیگر برانکو فصل بعد هم پرسپولیسی است مگر اینکه این فصل سهمیه آسیا را کسب نکند.
او حتی لیست نفرات فصل بعدش را هم به باشگاه داده و در این راه روی مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کرده است. او حتی در مصاحبه های مختلف اعلام کرده که طارمی حداقل باید یک سال دیگر در ایران بماند و بعد به خارج از کشور برود.
۳_برانکو برای اینکه تکلیف خودش را با طارمی بداند یک جلسه نیمساعته با او داشته و  به وی توصیه کرده بود که در ایران بماند. طاهری سرپرست باشگاه هم با وکیل طارمی سه جلسه مفصل پشت درهای بسته برگزار کرد تا از همین حالا بدانند با مرد شماره ۹ چندچند هستند.در این نشست ها نتیجه دلخواه برانکو و طاهری حاصل نشد. طارمی گفته بود فعلا نمی خواهد ذهنش را درگیر فصل بعد کند و اکنون هدفش فقط موفقیت این فصل پرسپولیس است. پس از اینکه مهاجم بوشهری پرسپولیس در برنامه نود به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد مدیر سایت رسمی و شخصی مهدی طارمی بیانیه ای را در راستای تقدیر از رای دهندگان منتشر کرد و در آن به این نکته هم اشاره داشت که با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس مطرح کردن بحث تمدید قرارداد حرفه ای نیست.
۴_برانکو با این بیانیه فهمید که بعید است بتواند طارمی را از فکر لژیونر شدن خارج کند.  هرچند خیلی ها  مدام می گویند باشگاه و برانکو با مطرح کردن موضوع تمدید قرارداد ، تمرکز طارمی را بر هم زده اند. او که می دانست دایی به عنوان کاشف این مهاجم جوان شناخت زیادی از او دارد و بستن راههای نفوذ او کار یختی برای شهریار نیست با خود اندیشید چه بهتر که در همین بازی “نبود طارمی” را تمرین کند. برانکو از حالا دیگر کمتر روی طارمی حساب می کند.وقتی پس از بازی با سایپا که مهاجم شماره ۹ محروم بود محسن بنگر گفته بود بدون طارمی حرفی برای گفتن نداریم مرد کروات از وابستگی فنی و ذهنی تیمش به یک نفر ترسید. پس از حالا مدل ترکیب فصل بعد را مرور می کند تا بعدها رفتن طارمی برای همبازیانش شوک نباشد و حرفهایی مانند حرفهای بنگر را نشنود.
۵_حالا هم طارمی معتقد است دارد حرفه ای عمل می کند هم برانکو. یکی می گوید از الان نمی خواهد ذهنش درگیر فصل بعد باشد و باید همه تلاش کنند تا تیم جایگاه خوبی کسب کند بعد می شود برای فصل بعد برنامه ریزی کرد و دیگری هم بر این باور است که چاره ای ندارد تا تیمش را از طارمی محوری خارج سازد.یک ترک اعتیاد سخت و دردآور که آرام آرام باید پرسپولیس به آن تن بدهد.
۶_حالا دیگر هم طارمی می داند که برانکو از نبود او در فصل بعد مطمئن است و هم سرمربی کراوات اطمینان دارد که پیراهن شماره ۹ سرخ ها فصل بعد تن هر کسی ممکن است باشد الا مهدی طارمی.آیا این دورنگری برانکو به نفع پرسپولیس است یا باعث می شود وضعیت امروزی تیمش به هم بریزد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.