پیام تبریک سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس به مهندس معافیان

خبر پارسی – سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس با صدور پیامی ضمن تبریک به شهردار منتخب شورای پنجم شهر شیراز،

درایت، انسجام و دوراندیشی اعضای منتخب شورای پنجم شهر شیراز در انتخاب مهندس معافیان به ‌سمت شهردار کلان‌شهر شیراز را اتفاقی شیرین و پربرکت در تاریخ شهر راز دانسته است.

در پیام تبریک سازمان عدالت و آزادی به شهردار منتخب شیراز آمده است:

جناب آقای مهندس معافیان
شهردار منتخب شیراز

درایت، انسجام و دوراندیشی اعضای منتخب شورای پنجم شهر شیراز در انتخاب جناب‌عالی به ‌سمت شهردار کلان‌شهر شیراز، اتفاقی شیرین و پربرکت در تاریخ این شهر راز است. پیچیدگی‌های موجود در شهرداری شیراز، حجم مطالبات مردمی از این نهاد و فوجی از کارهای انجام‌نشده و ظرفیت‌های ملاحظه‌نشده که می‌توانست در قالب این نهاد مهم شهری در راستای بهره‌برداری از سرمایه‌های فرهنگی و انسانی شیراز تحقق پذیرد به‌نحوی است که مواجهه با آن و کامیابی در به‌سرانجام‌رساندن این مسؤولیت خطیر، تنها از عهدۀ مدیری شناخته‌شده، باسابقه، توانمند، آگاه، پاک‌دست و مورد اعتماد اکثر طیف‌های سیاسی و فرهنگی شهر برمی‌آید که تمام این ویژگی‌ها در شخصیت حضرت‌عالی به‌نیکی گرد آمده است.
سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی این انتصاب شایسته را به شما و تمام شهروندان عزیز و شریف شیراز تبریک گفته، امید دارد تحت مدیریت عالی جنابعالی، سیمای شهر راز ما تبلور لطافت، نشاط، امید، اعتماد اجتماعی، پاکیزگی، مشارکت و مسؤولیت‌پذیری و انسان‌محوری بوده، حکمرانی مطلوب شهری و احیای مبلمان و نمادهای متناسب با ذائقۀ خلاق و هنرپرور ایرانی و اسلامی در آن تجلی یابد. در این راستا، رعایت دقیق معیارهای بین‌المللی شفافیت، نظارت و بازرسی، و بسترسازی جهت مشارکت مؤثر شهروندان در مدیریت و بهسازی زیست شهری می‌تواند تراز این شهر تاریخی را در تحقق شاخصه‌های «کیفیت زندگی شهری» و «حکمرانی خوب شهری» به‌نحو چشم‌گیری بهبود بخشند. امروزه توجه به نیازهای روانی و عاطفی انسان و حراست از محیط‌زیست شهری در اولویت نخست برنامه‌های توسعۀ شهری در کشورهای توسعه‌یافته است و شیراز ما می‌تواند و باید گوی سبقت را در بنای شهری انسان‌محور و سرشار از مهر و معنا و حیات، از دیگران برباید.
توفیق و کامیابی شما در این جایگاه حساس و پر اهمیت را از درگاه احدیت مسألت داریم.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقۀ فارس
۹۶/۵/۲۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.