پروژه ها بر اساس مطالبه شهروندان تعریف می شوند

شهردار منطقه چهار از تداوم پروژه های عمرانی با رویکرد ارتقا کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

حسام‎الدین اسد زاده با اشاره به این موضوع که پروژه های شهرداری منطقه ۴ نقش فرامنطقه ای داشته و در ارتقا چشم انداز شهر نقش موثری ایفا می کنند اظهار داشت: با حمایت های شهردار جهادی کلانشهرشیراز، پروژه پارک پرستو در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی رونق پروژه های عمرانی در شرایط سخت اقتصادی را ماموریتی سخت و دشوار ارزیابی کرد و اظهار کرد: بازآفرینی پارک پرستو و دیگر پروژه‎های شهری زمینه ساز رشد و توسعه شهر در مسیری مثبت است و در پرتو این اقدامات می توان به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش سرانه فضای سبز امید بست.

او در بخش دیگری از سخنانش با تشریح مشخصات پارک پرستو که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد : این بوستان در فضایی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع در شهرک امیرکبیر واقع شده و از اهداف اجرای این پروژه می توان به ارتقاء تعاملات اجتماعی، گسترش فضای های عمومی، ایجاد فضایی امن برای خانواده و تقویت ارتباط شهروندان با طبیعت اشاره کرد.

شهردار منطقه چهار شیراز با اشاره به این موضوع که این پروژه بر اساس مطالبات مردم در دستور کار منطقه قرار گرفته اند اظهار داشت: بوستان پرستو شامل ۱۰هزار متر مربع محوطه سازی مشتمل بر پیست دوچرخه، مسیر پیاده‎رو، روشنایی ، مبلمان شهری ، آبنما و سایر امکانات مورد نیاز شهروندان است و در تلاش هستیم تا در هفته دولت افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز می گردد .

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: شهرداری منطقه چهار شیراز در محورهای مختلفی فعالیت های عمرانی، خدماتی، پروژه های سرمایه گذاری، رفاهی و دیگر نیازهای شهر و شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

اسدزاده از عزمی راسخ برای پایان بسیاری از پروژه ها تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه ۴ شیراز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با برنامه ریزی های مدون و اجرای پروژه های متعدد در عرصه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری و سرمایه گذاری درسطح منطقه مقدمات رشد کیفیت زندگی شهروندان را فراهم آورند.امیدواریم این تلاش ها به افزایش رضایتمندی از عملکرد مدیریت شهری منجر شده و شهروندان توسعه و تحول را بیش از پیش احساس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.