پروانه باشگاه برق شیراز باطل شد

خبر پارسی-در پی اتفاقات روز دوشنبه در بازی برق شیراز و شاهین ماهشهر، برق منطقه ای فارس طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان آن استان خواستار ابطال پروانه باشگاه برق گردید که این امر امروز صورت گرفت.
در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم کشور دو تیم برق شیراز و شاهین ماهشهر در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند.
اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم برق در دقیقه ۲۰ این فرصت را به نارنجی پوشان شیرازی که ستار زارع هدایت آنها را بر عهده داشت داد تا به گل برسند اما در ادامه ورق برگشت.

حاصل بازی تهاجمی تیم ماهشهری موجب شد در دقایق ۳۰ و ۵۶ توسط مهدی پاداش و عباس قاسمی به دو گل برسند. در ادامه حملات دو تیم ثمری نداشت تا شاهینی ها با کسب این سه امتیاز حساس گام بلندی را برای صعود به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور بردارند و با کسب ۳۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم قشقایی شیراز در جایگاه دوم قرار گیرند.

در دقایق پایانی بازی اعتراض گسترده تماشاگران برق به داور مسابقه و هواداران تیم شاهین باعث جنجال و درگیری شدید طرفداران دو تیم بر روی سکوها شد که بازی به مدت ۱۰ دقیقه از تب و تاب افتاد و باعث مجروح شدن دو هوادار تیم شاهین شد.
ماجرا زمانی جالب تر شد که هادی شیروانی مالک و مدیرعامل برق شیراز در اعتراض به داوری و عدم حمایت هیات فوتبال فارس از تیم برق، پیراهن و شلوارش را از تن در آورد و با برتن داشتن یک شورت در میانه چمن دراز کشید و گفت تا زمانی که فرزاد هنرپیشه از هیات فوتبال عزل نشده تکان نمی خورم!
تیم برق شیراز پنج سال قبل توسط استانداری وقت  به حسین فارسی هبه شد و او در ادامه نیمی از سهام را به صورت غیر رسمی به شیروانی فروخت و پس از آن کسی سراغی از فارسی نداشت.
شیروانی هم که پولش را از دست رفته می دید و هیچ سهامی هم بنامش به ثبت نرسیده بود با موافقت برق منطقه ای توانست از اداره کل ورزش فارس پروانه باشگاه را به نام خود دریافت نماید. این در حالی است که طبق قانون باید مالک رسمی باشگاه یعنی حسین فارسی تقاضای پروانه می کرد.
حالا با اتفاقات بازی اخیر برق، مدیران برق منطقه ای طی درخواستی خواستار ابطال مجوز شیروانی شدند و این پروانه امروز توسط کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان فارس باطل شد.
فراموش نکنید تمام اتفاقاتی که گفته شد در برق شیراز ، نارنجی دوست داشتنی و پرهوادار و ریشه دار کشور رخ داده است نه در برنامه خنده بازار یا دورهمی تلویزیون.با این نوع خصوصی سازی خسته نباشند لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.