پاداش ۱۸۸ میلیار ریالی به مشترکان خانگی فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که طی ۲ ماه خرداد و تیر به مشترکان خانگی کم مصرف در این استان، بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال پاداش تعلق گرفته است.

حمیدرضا کریمی فرد، شنبه ۲۲ مرداد با بیان اینکه از ابتدای خرداد امسال مشترکان خانگی با مصرف کمتر از الگو یا کمتر از دوره مشابه سال قبل مشمول دریافت پاداش شدند، به خبرنگاران گفت: این پاداش در صورتحساب ماه‌های خرداد و تیر مشترکان برق خانگی استان فارس اعمال شده است.

او اضافه کرد: تعداد ۳۳۸ هزار و ۲۲۷ مشترک برق خانگی در خرداد و تیر امسال از الگوی تعیین شده یا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، برق کمتری مصرف کرده‌اند لذا مشمول پاداش وزارت نیرو شده‌اند.

کریمی‌فرد گفت: با هدف ترغیب مشترکان و ایجاد انگیزه همکاری برای مصرف بهینه انرژی برق، بهای برق صرفه‌جویی شده به مشترکانی که کمتر از الگو مصرف کرده‌اند، به عنوان پاداش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه، پرداخت پاداش به مشترکان خانگی کم مصرف تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: همه مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال یعنی خرداد تا شهریور رعایت کرده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف پرداخت می‌شود.

کریمی‌فرد گفت: استان فارس بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که ۸۷ درصد آن در بخش خانگی است لذا این گروه از مشترکان می توانند با مدیریت مصرف بهینه برق سهم قابل توجهی در عبور مطلوب از پیک بار تابستان داشته باشند.

وی ساعات اوج مصرف برق در تابستان را از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ اعلام و اضافه کرد: از مشترکان خانگی درخواست می شود تا در این زمان از شبانه روز از وسایل پرمصرف همچون اتو، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و…  استفاده نکنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ابراز امیدواری کرد که با همکاری مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی امکان عبور موفق از ایام پیک بار تابستان امسال، فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.