وکیل شرفی:هیچ تماس و توافقی با فارسی نداشته ایم

خبرپارسی-وکیل اصغر شرفی اظهارات حسین فارسی را رد کرد. ابراهیمی در گفت و گو با خبرپارسی درباره اظهاراتی که حسین فارسی درباره توافق در خصوص پرونده مطالبات اصغر شرفی و توقیف سهام باشگاه داشته گفت:هیچ تماسی با من گرفته نشده و شرفی هم در ایران نیست و توافقی با او هم انجام نشده است.پرونده در حال پیگیری است و مراتب توقیف سهام به هیئت فوتبال هم اعلام گردیده است.

وی افزود:متاسفانه برخی افراد ناآگاه اعلام کرده اند این اقدام شرفی معنایش نابودی برق است.اتفاقا” برق با این اقدام احیا می شود. ۹۸درصد سهام که توقیف شده به نام خانم عزتی است.مزایده که برگزار شود خود آقای فارسی هم می تواند در مزایده شرکت کند و با پرداخت ۲۹۴میلیون تومان، ۹۸درصد سهام را خریداری کند.۱۱۰میلیون از این مبلغ باید به اصغر شرفی پرداخت گردد و مازاد آن به صاحب سهام یعنی همسر آقای فارسی و در اصل خود آقای فارسی برمی گردد.او فقط همان ۱۱۰میلیونی که بدهکار است و چک داده را می پردازد و البته مزایای بسیاری برایش به همراه دارد زیرا طبق استعلامی که گرفته شده خریدار سهام در خصوص بدهی ها مسئولیتی ندارد و برق بدون بدهی می تواند پا به مسابقات بگذارد. این آیا معنایش نابودی برق است یا احیای آن؟

او درپایان گفت:برای تماس با آقای آبهشت نماینده فارسی هم اقدام کردیم اما نتیجه ای نداشت و انگار سرنوشت برق برایشان مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.