وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛ لایحه تفکیک ورزش از جوانان در دست بررسی است

خبرپارسی – مسعود سلطانی‌فر، در مراسم اختتامیه اولین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد، با اشاره به دیدارهای هفتگی معاونت جوانان با نمایندگان سمن‌های کشور تصریح کرد: هر هفته سه شنبه ها دو نشست با سازمان های مردم نهاد برگزار می کنیم و با ١٨ استان نشست مستقل در ٩ هفته داشته و ایده ها و نقطه نظرات سمن ها را شنیده‌ایم؛ این فرصت مغتنمی برای مطلع شدن بی واسطه از پیشنهاد و نظرات جوانان است .
سلطانی‌فر با اشاره به اینکه مرحله به مرحله به سمت و سوی ساماندهی جوانان می‌رویم اضافه کرد: معاونت امور جوانان این وزارتخانه با انرژی و انگیزه زیادی کار جوانان را دنبال می کند و این نشست ها با سمن ها را بصورت مستمر ادامه خواهیم داد .
وزیر ورزش و جوانان خطاب به جوانان حاضر در همایش گفت: دولت و معاونت جوانان حامی شما هستند و این گفت‌وگوی بین نسلی باید رشد و توسعه یابد .
وی با بیان اینکه آینده ایران روشن است گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، موانع و سختی‌ها ، شاخص‌ها رو به گسترش و بهبود است و مشاوران امور توسعه در دنیا گزارشی دو سال قبل از ظرفیت های اقتصادی ایران ارائه و پیش بینی کردند هزار میلیارد دلار ظرفیت ارزش افزوده در تولید ناخالص ملی دارد و می‌تواند ٩ میلیون شغل برای جوانان ایجاد کند .
سلطانی فر اظهارکرد: اگرچه دولت برای تفکیک بخش جوانان از ورزش لایحه‌ای تقدیم مجلس کرد و ما هم در حال رایزنی‌های لازم هستیم ، اما با این وجود هیچوقت متوقف نشدیم و با همان شدت و قوت بحث ساماندهی سمن ها را در کشور و همچنین گسترش خانه‌های جوان را در استان ها و شهرها ادامه می‌دهیم .
سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: دفاتر مشاوره ازدواج درحال توسعه یافتن است و شما هم در این راستا نزدیکترین و مؤثرین همکاران ما در دولت هستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.