وزیر اطلاعات: همدلی مسئولان فارس ازعمق حادثه سیل کاست

خبرپارسی – وزیر اطلاعات: همدلی و هم‌افزایی مسئولان فارس موجب کاسته شدن عمق حادثه سیل شیراز شده است  .

سید محمود علوی شامگاه دوشنبه ۵ فروردین در ستاد بحران استان با اشاره به جریان سیل در استان های مختلف کشور، گفت: با توجه به آشنایی با شیراز از مشاهده تصاویر و فیلم‌های جریان سیل این کلانشهر در فضای مجازی متعجب شدم .

وزیر اطلاعات ضمن ابراز تاسف از جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان در این حادثه که برای سپری کردن ایام نوروز به این شهر سفر کرده بودند، گفت: همدلی و هم‌افزایی مسئولان فارس موجب کاسته شدن عمق حادثه سیل شیراز شده است  .

علوی با بیان اینکه روحیه خوب بیماران بستری شده نشان از اثربخشی نحوه رسیدگی به روند درمانی آنها است، عنوان کرد: بیش از ١۵٠ دستگاه و وسیله‌های مهم افراد در این حادثه از بین رفته که مسئله کمی نیست اما رسیدگی خوب مردم شیراز و دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران تلخی حادثه را از کام آسیب دیدگان مرتفع کرده است .

وی با تصریح بر اینکه در مرحله امداد شاهد یک حرکت بسیار خوبی بودیم، یادآور شد: صاحبان خودرو سرمایه سفر خود را از دست دادند که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از در این خصوص و برای تامین مجدد آن دچار کمترین مشکلات شوند .

وزیر اطلاعات همچینن با بیان اینکه نزدیک به ٢٠ سال است که چنین سیلی در شیراز سابقه نداشته است، از سرویس دهی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی، انتظامی که از اموال مردم صیانت کردند تشکر و قدردانی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.