هواداران برق خواستار شدند/آقای مشفقیان!بگذارید نامتان به نکویی برده شود

خبرپارسی-وبلاگ هواداران برق شیراز در یادداشتی خطاب به مشفقیان ، خواستار تعیین تکلیف باشگاه برق شده است. در این یادداشت می خوانیم:

چند روزیست نامه دیوان عدالت اداری به برق منطقه ای رسیده است اما همچنان روند باشگاه همانی هست که بود؛ عجیب و غریب و اسفناک.

تیم امید که به دلیل ناتوانی در تامین هزینه های سفر از جدول کنار گذاشته شد؛ فوتسال که دست و پا زدنش فایده ای نداشت و سرانجام به سرنوشت شومی دچار شد که درجریانش هستید؛ تیم فوتبال هم بدتر از پیش در قعر جدول لابه میکند و هر هفته احتمال کناره گیری اش از لیگ دو و سقوط به دسته پایین تر به گوش میرسد. زجر آور تر از همه گره کور مدیریتی در باشگاست. گره ای که ظاهرا تنها به دست برق منطقه ای میتواند باز شود. چندی پیش همه چیز برای بازگشت باشگاه به برق منطقه ای مهیا بود که مشفقیان بنا را بر عدم وصول نامه به برق منطقه ای گذاشت و به همین دلیل همه چیز به بعد موکول شد. اما حالا هم حتی با وصول نامه شرایط چندان فرقی نکرده است و حتما مشفقیان باز هم تمایلی برای بازگشت تیم به برق منطقه ای ندارد که خبری به گوش نمیرسد.

اما چند کلام حرف خودمانی با آقای مشفقیان:

جناب مشفقیان؛ مدتیست که نام برق منطقه ای ، چین و چروک روی پیشنایی هواداران برق انداخته است؛ شنیدن نام برق منطقه ای برای هواداران برق مساویست با گلایه و آه و حسرت از وضعیت پیش آمده برای تیمشان. اصلا اگر برق منطقه ای ده ها سال هم برای تیم زحمت کشیده باشد با همین دو سه سال اخیر همه را خراب کرده است. اصلا فرض کنیم فردا باشگاه برق منحل شود ، نام برق را که نمیشود از فوتبال این استان و از اذهان مردم ورزش دوستش پاک کرد. مطمئنا همانطور که پدران ما از روزهای خوب برق برایمان گفتند و نام مسببانش گوش به گوش در شهر پیچید و مایه افتخار هواداران و مردم قرار گرفت و سالهای سال حتی پس از نبودشان نامشان جاودان ماند؛ ما نیز از روزهای تلخ برق برای فرزندانمان خواهیم گفت و متاسفانه این دو سه سال اخیر را باید جز تلخترین روزها ذکر کرد که البته نام برق منطقه ای در راس نام مسببین آن قرار دارد و مطمئنا تا این استان پا برجاست ، هرکجا نام برق به میان آورده شود بیشک روزهای تلخش نیز عنوان خواهد شد.

 

جناب مشفقیان؛ شاید یکی از دلایل مقاومت شما ، تامین هزینه های آتی باشگاه باشد.بجای پاک کردن صورت مسئله میتوان راه حلی برای آن در نظر گرفت. بحمداله هنوز اطراف تیم افراد دلسوزی هستند که حاضرند تجریه های گرانبهای خود را در اختیار باشگاه قرار دهند. میشود ترتیبی اتخاذ نمود که با همفکری و همیاری افراد باتجریه و تعدادی از سرمایه داران استان ، هزینه های تیم را از منابع گوناگون تامین نمود. حتی اگر باز هم برق منطقه ای نظر قطعی اش در عدم تیمداری را گرفته است، میتواند آن را طبق نامه دیوان تحویل بگیرد و آن را تحویل تربیت بدنی یا هیات فوتبال نماید تا از آن طریق و بازهم با تشکیل اتاق فکری، برنامه ریزی اصولی و چند ساله برای باشگاه در نظر گرفت. فعلا در این وضعیت مهم نجات تیم از دست افرادیست که تیم را بصورت ناصحیح تحویل گرفتند که البته بارها و بارها هم ضعف خود را در مدیریت و تیمداری نشان داده اند . وضعیت باشگاه از نظر اقتصادی و فرهنگی و … گویای همه چیز است. برای صحت حرفهایمان نگاهی به جدول رقابت ها بیاندازید و تک پایی به سر تمرین باشگاه بروید و گوش بسپارید به حرفهای کوچه بازاری و نحوه ادبیات رایج آنهم در باشگاه فرهنگی ورزشی برق شیراز که ید طولایی در امر ورزش و فرهنگ در فوتبال کشورمان دارد و سالهای سال جایگاه بزرگ مردان بسیاری بوده است. حالا که آقایان ادعای مالکیت هم میکنند و کوتاه کردن دستشان از باشگاه هم داستان خاص خودش را خواهد داشت (عنان مال خود را به غیر مسپار ، که پس گرفتن آن کم از گدایی نیست)

جناب مشفقیان؛ همانطور که اشاره شد هواداران و دوستداران ورزش در استان فارس از برق منطقه ای آزرده خاطر هستند و این موضوع را هرجا که اسم باشگاه می آید به زبان می آورند ؛ این تصویر مکدر از برق منطقه ای در اذهان میتواند از میان برداشته شود و پس از این همه روزهای سخت، رفته رفته جای خود را به تصویری مناسب دهد. یقینا” همانقدر که هواداران در این دو سه سال اشباع شده اند از کینه و نفرت، میتوانند با شنیدن یک خبر خوش همه چیز را به دست فراموشی بسپارند و سال های بعد پس از تعریف خاطره های تلخ از روزهای سخت برای فرزندانشان ، در نهایت از روزهای خوش هم حرفی برای گفتن داشته باشند. نامه دیوان در دستان شماست؛ افراد دلسوز و کاربلد حاضر برای نجات نیم و هواداران تشنه بازگشت برق به شهر، یک یاعلی میخواهد و یک کار اصولی یکبار برای همیشه؛ انتخاب با شماست؛ تصویر نامناسب برق منطقه ای برای همیشه در اذهان هواداران پرشمار باشگاه برق و یا بازگشت از این رویه و جبران دو سه سال اخیر که مطمئنا بازتابش برای وجهه برق منطقه ای و البته شخص شما روشن و درخشان خواهد بود. استارت کار از شما ، مابقی ماجرا از دوستداران و هواداران و البته دلسوزان باشگاه بزرگ برق.

منتظر شنیدن یاعلی از سوی برق منطقه ای باشیم ؟!!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.