هشدار عضو خبرگان رهبری به «دلواپسان»: ناهماهنگ با رهبری نباشید

خبر پارسی – آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، نماینده مردم استان فارس دیروزدر مجلس خبرگان رهبری؛ به جای ابراز «دلواپسی» بیشتر به «دلواپسان» هشدار داد.
اعتماد نوشت: همه سازها برای نواختن سرود «دلواپسی» کوک بود، دیروز اما در جمع دلواپسان یک نفر ساز ناکوک زد؛ آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری؛ کسی که به جای ابراز «دلواپسی» بیشتر به «دلواپسان» هشدار داد.
همین که او را به عنوان نخستین سخنران همایش «خط قرمز» گذاشته بودند، معلوم بود چقدر روی حرف‌هایش حساب می‌کنند. کسی که خطاب به برگزارکنندگان همایش خط قرمز گفت: «کار شما به عنوان یک صدای جدید و حرف ناهماهنگ با رهبری نباشد. وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند اصل مذاکرات هسته‌یی را قبول دارند باید این موضوع را قبول کنیم.» عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: «دلواپسی‌های شما خوب، کار ناصحانه و مشفقانه‌یی است که مذاکره‌کنندگان از خط قرمز رهبری عبور نکنند.»
آیت‌الله حائری شیرازی تاکید کرد: «اما باید مواظب باشید چرا که آنچه تا امروز ما را باعزت نگه داشته، وحدت ما است.» وی اظهار داشت: «اگر رهبر معظم انقلاب گفتند این دولت را کمک کنید باید با تمام قدرت دفاع کنید اما چیزی که موجب تضعیف و خالی شدن پشت سر آنان شود را انجام ندهیم.»
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما هر چه رهبر معظم انقلاب صلاح دانستند را می‌پذیریم، گفت: «وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند خط قرمزها را رعایت کنند هوشیار باشید و وقتی می‌گویند اصل مذاکرات را قبول دارم قبول کنید و همه، حرف‌های رهبری را بپذیرید.» وی افزود: «من مجموعه‌ ای که در حال مذاکره هستند را از نوع ابوموسی اشعری نمی‌دانم و اینها، آن‌طور نیستند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.