نماینده مردم شیراز در خانه ملت: دانشگاه علوم پزشکی نباید به دلیل انتقاد از پرسنل خود شکایت می کرد/باب نقد در جامعه نباید بسته شود

نماینده مردم شیراز در مجلس با انتقاد از عدم وجود روحیه نقدپذیری در برخی دستگاه‌ها گفت: نباید منتقدان را کذاب نامید.

بهرام پارسایی بعدازظهر امروز سه‌شنبه با اشاره به احضار شش نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتهام نشر اکاذیب درباره حادثه سقوط بالگرد اورژانس فارس گفت: اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل اظهارنظر غیر موافق، از پرسنل خود شکایت کند کار درستی نیست.

وی با ابراز نگرانی از نهادینه شدن چنین رفتارهایی درجامعه گفت: تکرار این اتفاق باعث بسته شدن باب نقد در جامعه می‌شود.

عضوکمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در حادثه سقوط بالگرد اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز قصوراتی داشته است، افزود: متاسفانه پس از هر حادثه هوایی اگر خلبان فوت کرده باشد، همه گناه‌ها به گردن او می‌افتد.

پارسایی در بخش دیگری از سخنانش وضعیت بیمارستان‌های شیراز را نابسامان عنوان کرد و گفت: در اولین فرصت مسایلی همچون نابسامانی بیمارستان‌ها، سقوط بالگرد و آتش سوزی‌های اخیر استان را از طریق مجمع نمایندگان فارس پیگیری می‌کنیم و گزارش این پیگیری‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

گفتنی‌است، سقوط بالگرد اورژانس فارس در نوروز امسال، انتقاد چندین کارشناس اورژانس و پرسنل پرستاری کشور را برانگیخته بود.

این انتقادات باعث شد تا با شکایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شش پرسنل خود به شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرا در شیراز که ویژه جرائم اینترنتی است احضار و پس از آن با وثیقه آزاد شوند.

در بین احضار شدگان نام یکی از نمایندگان جامعه پرستاری فارس نیز به چشم می‌خورد.

سقوط بالگرد اورژانس فارس که از نظر بخشی از کارشناسان حداقل‌های لازم برای پرواز در شب را نداشت، باعث کشته شدن ۲ نفر از پرسنل اورژانس، پرسنل پرواز، بیمار و همراه بیمار شد.

2 دیدگاه برای “نماینده مردم شیراز در خانه ملت: دانشگاه علوم پزشکی نباید به دلیل انتقاد از پرسنل خود شکایت می کرد/باب نقد در جامعه نباید بسته شود

  1. سلام
    بهتر است این اقا مطلب را دقیق جویا می شد و بعدا اظهار نظر میکرد.تشخیص جرم وتعیین قصور بعهده کارشناسان دستگاه قضایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.