فرماندار شیراز:نتیجه انتخابات پنج دقیقه پس از پایان رای گیری مشخص است

انتخابات

انتخابات

خبر پارسی – فرماندار شیراز گفت: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در شیراز نتیجه آن پنج دقیقه پس از پایان رای گیری مشخص می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عالیشوندی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به اینکه انتخابات در شهرستان شیراز تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، تاکید کرد: تمامی زیر ساخت‌ها برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در شهرستان شیراز فراهم است و با این وضعیت نتیجه انتخابات و شمارش آرا پنج دقیقه پس از زمان پایان رای گیری مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعتی دیگر نتیجه تائید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود و بهتر است که کاندیدا‌ها به شایعات توجه نداشته باشند.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه تمامی سلیقه‌ها در انتخابات شرکت کنند، گفت: تمامی تلاش ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است که در این راستا باید تمامی سلیقه‌ها در انتخابات شرکت و به کاندیداهای مد نظر خود رای دهند.

عالیشوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به مراسم تشییع پیکر حدود ۱۰۰ شهید گمنام در شیراز، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برنامه ریزی مناسبت در این راستا داشته باشند و آموزش و پرورش نیز هماهنگی لازم برای حضور دانش آموزان مدارس موجود در مسیر تشییع انجام دهد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی فرماندار شیراز نیز گفت: تا ساعتی دیگر پیکر سه تن از جانباختگان حادثه منا به شیراز منتقل می‌شود که باید برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری مراسم تشییع آن‌ها داشته باشیم.

زین العابدین نیک مرام افزود: با توجه به اینکه موضوع برجام در حال بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم شادی مرذم انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.