میرزاوند: مهمترین اقدام ما ارجحیت فرایند محوری بر سلیقه فردی بود

?????????????????????????????????????????????????????????

خبرپارسی – مبرزاوند با بیان اینکه در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز همه افدامات مبتنی بر الزامات کارشناسی بوده است، گفت: تلاش کردیم تا قانون و فرآیندها را بر سلیقه محوری ارجح  و حاکم  کنیم .

جهانبخش میرزاوند بعدازظهر پنج شنبه ٢٣ اسفند در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه معتقدم جایی فساد رخ می‌دهد که سلیقه جای فرایند قرار گیرد و منافع شخصی به جمعی ترجیح داده شود، افزود: هر دستورالعملی که طی یکسال گذشته از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز صادر شده مبتنی بر الزامات کارشناسی بوده است،

رئیس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با تاکید براینکه تلاش کردیم تا قانون و فرآیندها را بر سلیقه محوری حاکم کنیم، تاکید کرد که طی این یکسال هیچ المان یکبار مصرفی برای شیراز پیشنهاد، طراحی و ساخته نشده است.

او با تاکید براینکه طی یکسال گذشته با فراخوان ملی، بیش از ۴۵٠ طرح را از سراسر کشور برای المان‌های مختلف دریافت کردیم، گفت: در هیئت داوری که متشکل از هنرمندان، صاحب نظران و دانشگاهیان بود، ارزیابی‌ها انجام شد و ماحصل آن منجر به ساخت تعدادی المان شد که برخی از آنها هم در دست ساخت قرار دارد و همزمان با هفته شیراز از بسیاری از آنها رونمایی خواهد شد .

وی به عملیات اجرایی پارک مینیاتوری شیراز به عنوان یک فعالیت شاخص این سازمان در سال جاری اشاره و از بهره‌برداری فاز نخست آن که در قالب ستون‌های مسجد وکیل طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این پارک باید در شان  شیراز باشد .

رئیس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز وجود گل ومرغ درتمام آثار معماری و هنری شیراز نشان از این دارد که بی جهت شیراز را شهر گل و بلبل نمی نامتد

میرزاوند همچنین از ساخت پارکی با نماد گل و بلبل خبر داد و افزود: نبود چنین پارکی در شیراز بک نقصان بود که رفع شد .

رئیس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در بخشی از سخنانش از آمادگی این سازمان در سیما و منظر شهری در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: در خال حاضر در بیش از ٢٠ نقطه شهری شیراز گلکاری و جانمایی شده است .

میرزاوند با بیان اینکه حوزه زیباسازی شهر از یک منطق کارشناسی برخوردار شده است، گفت: برگزاری نقاشی‌های دیواری در ١١ نقطه شیراز مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی و هم زیباسازی است و  هم الزامات فنی در آنها اعمال می‌شود .

وی انجام مطالعه نخست طرح شبکه آبیاری فضای شهری، پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درخت‌ها به شیوه جدید در محیط جی آی اس و آغاز تولید گل و گیاه در مرکز تولید گل و گیاه گویم را از فعالیت‌های شاخص این سازمان در یکسال گذشته برشمرد .

یادآور می شود که جهانبخش میرزاوند که پیش از این مسئولیت سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز را به عهده داشت، بتازگی به عنوان مدیر کل آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.