مقاصد مناسب برای سفر در اواخر تعطیلات تابستان

مقاصد مناسب برای سفر در اواخر تعطیلات تابستان
خبر پارسی – اگر نیمه ماه اوت را سپر کرده اید، این بدان معنا نیست که برای انجام تعطیلات تابستان دیر شده، بلکه آخر تابستان زمانی بسیار مناسب برای سفرهای عاشقانه در زیر نور آفتاب و هوای گرم تابستانی است. در اواخر تابستان یعنی در روزهای پایانی ماه اوت و روزهای نخستین ماه سپتامبر شما می توانید مقاصد بسیار مناسب همراه با پروازهای مقرون به صرف و عالی را پیدا کنید. در این بازه زمانی شرکت های مسافرتی به دلیل نگرانی از خالی ماندن گزینه ها و سوخت پروازها قیمت ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند.
هنوز زمان برای انجام آخرین تعطیلات قبل از آخرین تعطیلات تابستانی وجود دارد
هنوز زمان برای انجام آخرین تعطیلات قبل از آخرین تعطیلات تابستانی وجود دارد
اگر هنوز فرصت لمس آفتاب تابستان را پیدا نکرده اید و فکر می کنید این فصل را از دست داده اید. همین الان مقاصد مناسب برای انتخاب و سفر در آخرین دقایق تابستان را انتخاب نمایید.
جزایر قناری، اسپانیا (Canary Islands, Spain)
در ساحل لاس تِرِسیتاس (Las Teresitas Beach) در تِنِریف (Tenerife) غرق در انعکاس نور خورشید شوید، جزایر قناری. عکس در فلیکِر توسط ایلکا هارمِنِن
جزایر قناری، اسپانیا  (Canary Islands, Spain)
در حالیکه دمای سرزمین اسپانیا در فصل تابستان تا ۴۰ درجه سانتی گراد بالا می رود و این مسئله بسیار رنج آور است، اما جزایر قناری با داشتن شرایط هوایی بسیار مطلوب و درجه حرارت ۳۰ درجه سانتی گراد در تابستان همراه با وزش بادهای خنک تابستانی مقصد بسیار دلنشین برای شما خواهد بود. جاذبه های بی پایان خانوادگی، برنامه های شب زنده داری شگفت انگیز و رستوران های بی نظیر همگی از جاذبه های دلفریب این منطقه می باشند. اما اگر به دنبال مکانی ساکت تر همراه با پیاده روهای جنگلی، سواحل نفس گیر و خانه های روستایی برای تجربه تعطیلات آرام تر هستید، لا پالما (La Palma) را انتخاب کنید. سفرهای دریایی با قایق بادبانی روشی مناسب تر برای مشاهده شگفتی ها و مجموع جزایر قناری می باشد.
شَرم اِلشیخ، مصر
در شَرم اِلشیخ (Sharm el Sheikh) فرصت های متنوعی برای غواصی وجود دارد. عکس در فلیکِر توسط لارس شی اُلهِدِ کیریستِنسین.
شَرم اِلشیخ، مصر
اگر از علاقمندان به غواصی هستید و همیشه این فعالیت را در تعطیلات خود انجام می داده اید، حتماً از شَرم اِلشیخ در مصر بازدید کنید. این جاذبه های گردشگری پر رفت و آمد و بسیار محبوب هتل های پنج ستاره بسیار لوکسی را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه همراه با سواحل ماسه های طلایی ارائه می دهد. بعد از اینکه به اندازه کافی برنزه کردید و آفتاب گرفتید، با شیرجه زدن در دریای سرخ فرصت آشنایی با گونه های شگفت انگیز آبزیان از امپراتور ماهی، فرشته ماهی و پروانه ماهی نقاب دار گرفته تا شقایق ماهی یا دلقک ماهی، طوطی ماهی زنگ زده و بادکنک ماهیان بزرگ را برای خود فراهم کنید. بر روی قایق گردشگری دریای سرخ به جست و خیز کردن بپردازید و تمام خاورمیانه را در طول سفر خود مشاهده کنید.
اورلاندو، فلوریدا (Orlando, Florida)
کودکانتان را به استودیو یونیورسال در اورلاندو برای تماشای هاگوآرتز، مدرسه جادگوری در فیلم هری پاتر ببرید. عکس در فلیکِر از جِف کراوس
اورلاندو، فلوریدا (Orlando, Florida)
اگر می خواهید کودکانتان طعم تعطیلات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را بچشند، آنها را به پارک های اورلاندو ببرید. صف های طولانی و درجه حرارت بالا مشخصه های اصلی این منطقه اند، اما چند هفته قبل از شروع مدارس جمعیت و شلوغی، کمتر و دمای هوای خنک تر می شود. بنا به گفته گردشگران بهترین زمان برای رفتن به اورلاندو تابستان است، هنگامیکه همه جاذبه های گردشگری این مکان باز و صدای همهمه شگفت انگیز کودکان در همه جا به گوش می رسد و فعالیت های سرگرم کننده متعددی برای استفاده افراد ارائه می شود.
بالی، اندونزی (Bali, Indonesia)
معابد شگفت انگیز متعددی در همه جای اوبود (Ubud) وجود دارد. عکس در فلیکِر از آنتونیا
بالی، اندونزی (Bali, Indonesia)
زمان اوج گردشگری بالی در اواخر تابستان و آغاز فصل خشکسالی می باشد. در این فصل با وجود اینکه باران نمی بارد، اما هوا کمی مرطوب و پشه کمتر است. اگر مایل به گذراندن بیشتر اوقات سفر خود در اطراف سواحل خیره کننده کوتا (Kuta) در طول روز، شب زنده داری در کلوب های شبانه و گرفتن عکس های متعدد از معابد مذهبی باشکوه اوبود و تهیه سوغاتی در بازار هستید، بالی قطعاٌ مقصد بسیار مناسبی برای انتخاب در واپسین دقایق تعطیات تابستان برای تمام افراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.