معرفی جانشین مهدی حاجتی در جلسه علنی آتی شورای شهر شیراز

خبرپارسی – سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عضو جدید شورای اسلامی شیراز به عنوان جانشین مهدی حاجتی هفته اینده معارفه می‌شود.

سعید نظری گفت: مراسم معارفه «محمد تقی تذروی» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز و جانشین مهدی حاجتی، در جلسه علنی چهارشنبه  ۲۰ شهریور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به نامه فرماندار محترم شیراز مبنی بر برگزاری مراسم معارفه اقای تذروی در اولین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، پس از تعطیلات این نهاد و طی بیش از دوماه از غیبت مهدی حاجتی در شورای اسلامی شهر تذروی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی خاطر نشان کرد: علی راستگو دومین عضو علی البدل شورای شهر از حضور در پارلمان شهری انصراف داده است واین جایگاه به تذروی اختصاص می‌یابد.

یادآور می شود که محمد تقی تذروی عضو اصولگرای شورای چهارم بدون هیچ عملکرد شاخصی در زمان عضویت خود، در انتخابات شورای پنجم با اخذ ۴۱۵۶۶ رای به عنوان سومین عضو علی البدل شورا انتخاب شد، اختلاف رای او با نفر سیزدهم شورای پنجم ( مهدی حاجتی ) عددی بالغ بر ۱۷ هزار و نهصد رای بود .

تذروی در تقسیم بندی های فکری عقیدتی، فردی تندرو محسوب می شود و نصب پرچم اسرائیل بر سر درب شهرداری شیراز در جریان بنر سربازان، از جمله شاخص ترین عملکرد و اقدامات و تندروی های وی به شمار می آید .

او از این پس به عنوان تنها عضو اصولگرای شورای پنجم شهر شیراز محسوب می شود، عنوانی که پیش از این سیروس پاک فطرت به یدک می کشید، با توجه به سوابق، تذروی را نمی توان با همتای اصولگرای خود که پیش از این در شورا بوده قیاس کرد زیرا سیروس پاک فطرت هم درتجربه و تصدی مسئولیت های مختلف اداری، سیاسی اجتماعی و هم در رفتار و برخوردهای شورایی کارنامه ی به مراتب درخشان تری دارد .

به هر حال تذروی برای اصولگرایان یک غنیمت است و تنها تیر در ترکش برای حضور در شورا، طییف اصولگرایان شیراز شورایی یکدست اصلاح طلب را به هیچ وجه بر نمی تابید و تحت هر شرایطی تلاش داشت تا دست کم یک عضو هم که شده در شورا داشته باشد لذا با تمام اوصاف تذروی تنها داشته ای بود که می توانست روی آن حساب باز کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.