معاون مدیرعامل یک شرکت دولتی در شیراز دستگیر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از دستگیری معاون مدیرعامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در شیراز خبر داد و گفت: با دستگیری این فرد، نفرات بازداشت شده در این پرونده به سه نفر رسید.

قاضی افشین محمدی دره شوری سه‌شنبه ۷ دب با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته و در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیر عامل یک شرکت خدمات رسان دولتی در استان فارس به همراه پیمانکار طرف قرار داد با دستور قضایی بازداشت گردید و امروز نیز در ادامه تحقیقات این پرونده معاون مدیر عامل این شرکت نیز بازداشت شد.

به گزارش خبر پارسی، او با اشاره به اینکه با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس روند تحقیقات این پرونده به صورت خارج از نوبت و ویژه در حال رسیدگی است گفت: اتهام اولیه انتسابی به دستگیر شدگان دریافت رشوه بوده و با صدور قرار تأمین مناسب فعلا در بازداشت به سر می‌برند.

محمدی دره‌شوری ادامه داد: تحقیقات در خصوص سایر بزههای انتسابی به متهمین در این پرونده ادامه داشته و در صورت کشف ابعاد جدیدی از جرائم منتسب به آنها ، با رعایت موازین قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب  و سیاستهای کلان دستگاه قضایی و تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان فارس در تحقق امر مبارزه قاطع با فساد اداری به صورت شبانه روزی تلاش خواهد کرد.

گفتی است، رئیس کل دادگستری استان فارس هفته گذشته ضمن اعلام خبر دستگیری یک مدیر دولتی در استان فارس در حین دریافت رشوه ارزی و مسکوکات طلا  بر رسیدگی سریع به پرونده مذکور تأکید کرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.