معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز : تمامی گروه ها و احزاب با هر نگاه و عقیده ای حق دارند در جامعه فعالیت کنند/ جوان ها برای گرفتن مجوز فعالیت، مراجعه کنند

خبر پارسی – معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیرازگفت: تمامی گروه ها و احزاب قانونی با هر نگاه و عقیده ای در چهار چوب  قوانین نظام اسلامی حق دارند در جامعه فعالیت کنند.

نیک مرام در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد :فرمانداری شیراز تشکل هارا چشم بینای خود می داند و از همه گروه ها و تشکل ها بدون نگاه به تفکرشان به شرط التزام به نظام و دوری از افراط حمایت خواهد کرد.

وی اظهار داشت : بنده به عنوان مدیر مرتبط در این حوزه  عرض می کنم درب فرمانداری شیراز به روی تمام علاقمندان به کارهای تشکیلاتی در حوزه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی باز بوده و از همه جوان ها دعوت می کنیم که برای گرفتن مجوز جهت  فعالیت های خود به این حوزه مراجعه نمایند.

دبیر شورای تامین شیراز گفت : هر جامعه برای نیل به آرمان های بزرگ و رسیدن به اهداف  پایدار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود چاره ای جز تشکل و تحزب ندارد،چرا که ریشه و پایه هر تشکیلات نظم بوده و نظم  باعث سرعت بخشیدن به  حرکت جامعه به سوی اهداف از پیش تعیین شده  خواهد شد.

وی افزود : گسترش مشارکت مردمی و اتحاد ملی، مدیریت منازعات و جامعه‏پذیری سیاسی و از همه مهمتر تلاش برای بالابردن آستانه تحمل اقشار مختلف در نقدپذیری که یکی از شاخصه های پیشرفت  جامعه می باشد از جمله کارکرد های تشکل ها است.

معاون سیاسی فرماندار با بی بدیل خواندن فرصت فعالیت های سیاسی واجتماعی در دولت یازدهم گفت: گفتمان اعتدال بهترین بستر برای حضور و شنیده شدن نظرات مختلف  در جامعه است . امروز پشتیبان  تمام گروه ها و احزاب شخص ریاست محترم جمهور می باشد و تشکل ها هم باید از این فرصت به دست آماده کمال استفاده را ببرند.

نیک مرام ادامه داد: به افراد علاقه مند به حضور در عرصه های فرهنگی،سیاسی و اجتماعی  توصیه می کنم ضمن ثبت تشکل برابر با قانون ماده ۱۰ احزاب ، درخواست برگزاری همایش هاو برنامه های عمومی خود را یک هفته قبل از مراسم جهت رسیدگی و اخذ مجوز به این حوزه تسلیم نمایند.

معاون سیاسی فرمانداری شیراز در پایان ضمن تقدیر از فعالان حوزه سیاسی و اجتماعی که در چارچوب قانون فعالیت های پر ثمری در سومین حرم اهل بیت داشته اند گفت: ازتمامی عزیزان خصوصا جوانانی  که در عرصه سیاسی واجتماعی فعال می باشند دعوت می نماییم تا ضمن برقراری ارتباط بیشتر وحضور در این حوزه  با نظرات، پیشنهاد و انتقادات خود ، ما را درپویاسازی فعالیت های سیاسی و اجتماعی در شهر شیراز یاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.