مسابقه دو یادواره شهید کوهستان در فارس برگزار می‌شود

مسابقه دو کوهستان انتخابی تیم استان فارس، تحت عنوان یادواره شهید کوهستان «حاج محمدرضا حق‌نگهدار» چهارم مردادماه در شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.

مسئول بخش دوی کوهستان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس، به ایسنا گفت: این مسابقات با هدف انتخاب اعضای تیم استان برای حضور در رقابت‌های ملی به میزبانی شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

سعید زندیان افزود: کمیته مسابقات و لیگ هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس در نظر دارد مطابق با تقویم ورزشی امسال و به منظور توسعه و گسترش همه جانبه ورزش دوی کوهستان (اسکای رانینگ)، نسبت به برگزاری مسابقه دوی کوهستان در شهرستان سپیدان در بخش آقایان اقدام کند.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات در بخش مردان در مسیر ۲۰ کیلومتر از تنگ چله گاه تا تاسیسات تله کابین پیست پولادکف روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۴ مرداد برگزار می‌شود.

مسئول بخش دوی کوهستان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس ادامه داد: این مسابقه در بخش زنان نیز در مسیر ۲۰ کیلومتر از تنگ چله گاه تا ایستگاه پایانی تله کابین پیست اسکی پولادکف در همین تاریخ برگزار می‌شود.

زندیان خاطرنشان کرد: منتخبین این دوره از مسابقات الزاما موظف هستند تحت عنوان تیم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس در نهمین دوره مسابقات دوی کوهستان )اسکای رانینگ( قهرمانی کشور شرکت کرده و مجاز به حضور در تیم‌های سایر هیئت‌های استانی نیستند.

او همچنین جایزه نفر اول تا سوم این دوره از مسابقات عللوه بر حکم قهرمانی به ترتیب ۳، ۲ و یک میلیون تومان اعلام کرد.

مسئول بخش دوی کوهستان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس یادآور شد: به تمام ورزشکارانی که موفق به رسیدن به خط پایان در زمان مقرر شوند، فینیشر   (Finisher)اهداء خواهد شد.

زندیان افزود: به لحاظ وجود شرایط بیماری کرونا و پیروی از شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوطه لازم وضروری است؛ ورزشکاران پیش بینی و تامین آب و مواد غذایی را به همراه تدارکات، لوازم و تجهیزات مورد نیاز در دستور کار خود قرار دهند.همچنین ضروری است تمام ورزشکاران با آمادگی کامل جسمی ، فنی و روحی در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

این مسئول در هیئت کوهنوردی فارس گفت: رعایت شئونات اسلامی توسط ورزشکاران الزامی است و تمام متقاضیان شرکت در این مسابقه ملزم به رعایت کامل مقررات اعلامی در جلسه فنی در این دوره از مسابقات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.