مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی به عنوان مرکز برتر استانی شناخته شد

خبرپارسی – مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان مرکز برتر استانی دانشگاه علمی کاربردی فارس معرفی و شایسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس، دکتر محسن محمد زاده ؛ معاون نظارت وسنجش دانشگاه جامع  علمی کاربردی در نشست خبری که روز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه سالجاری در محل ساختمان مرکزی دانشگاه جامع برگزارشد از ده مرکز برتر کشوری و ۲۶ مرکز برتر استانی خبرداد.

در این نشست که روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس نیز با حضور در ساختمان واحد استانی فارس به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند، مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان مرکز برتر استانی دانشگاه علمی کاربردی فارس معرفی و شایسته تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس:  این موفقیت را به جامعه علمی  کاربردی فارس به ویژه سرپرست ، مدرسان ، دانشجویان و کارکنان پر تلاش مرکز آموزش علمی کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران تبریک گفت.

حبیب دانش منش؛ رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در این نشست عنوان کرد: در سال ۹۷ ، ۲۲ مرکز آموزش علمی کاربردی این استان شامل سطح بندی شدند که از بین ۲۲ مرکز آموزشی ۱۶ مرکز آموزشی در سطح ۳ و ۵ مرکز در سطح ۴ قرار گرفتند.  اما خوشبختانه با توجه به  نتایج اعلام شده در خصوص سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی استان  در سال ۹۸ با یاری خداوند متعال و سعی و تلاش روسا و کارکنان مراکز آموزشی، از ۲۲  مرکز  این استان که شامل سطح بندی شده اند ، ۸ مرکز  به سطح ۲ ارتقا ء یافتند  و ۱۳ مرکز در سطح ۳ و ۱ مرکز در سطح ۴ قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.