مدیر کل تامین اجتماعی فارس منصوب شد

خبرپارسی – ابراهیم کشاورز؛ رییس اداره وصول حق بیمه اداره کل تامین اجتماعی فارس با حکم مصطفی سالاری بعنوان مدیر کل تامین اجتماعی فارس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل سازمان تامین اجتماعی فارس، بر اساس حکم صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری و بر اساس برنامه جوانگرایی وی ابراهیم کشاورز به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس منصوب شد.

متن حکم صادر شده برای انتصاب ابراهیم کشاورز به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل تأمین اجتماعی فارس منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

یادآور می شود که پس از استعفای عبدالکریم نباتی مدیر کل سابق تامین اجتماعی فارس محمد مصلایی به عنوان سرپرست این اداره منصوب شده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.