مدیر کل تامین اجتماعی فارس خبر داد : برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی

خبرپارسی – مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی فارس در شش رشته ورزشی برگزار می شود.

ابراهیم کشاورز با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی این المپیاد گفت: المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران در دو بخش کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و کارکنان بازنشسته به تفکیک بانوان و آقایان با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران برگزار می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس با برشمردن شرایط جسمانی و سنی متقاضیان گفت : کلیه بازنشستگان، از کارافتاده کلی و همسران بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به شرط داشتن ۴۵ سال سن به بالا برای بانوان و ۵۰ سال سن به بالا برای آقایان به شرط دارا بودن سلامت کامل جسمی و آمادگی لازم، مجاز به شرکت در مسابقات مقدماتی المپیادهای ورزشی هستند .

وی درادامه به معرفی رشته های ورزشی این المپیاد پرداخت و گفت : رشته های ورزشی بانوان شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، بدمینتون و رشته های ورزشی آقایان شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی است.

کشاورز در ادامه از علاقه مندان دارای شرایط دعوت کرد حداکثرتا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۰مهرماه با مراجعه به کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان محل زندگی خویش و ارایه مدارک ورزشی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

مدیر کل تامین اجتماعی فارس در پایان با اشاره به زمانبندی مسابقات مقدماتی و نهایی این المپیاد گفت: مسابقات مقدماتی از اول تا بیستم آبان ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد و نفرات اول  این مسابقات به تفکیک نوع مشارکت کنندگان و جنسیت، طبق برنامه زمانبندی از ۱۵ آذر ماه لغایت ۱۴دی ماه جهت شرکت در المپیاد کشوری  به شهر های ارومیه، اصفهان، آبادان و بابلسر اعزام می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.