مدیر بیت الاحزان حضرت زهرا (س) خبر داد: برگزاری بزرگترین جشنواره ملی تکریم حافظان قرآن کریم در استهبان

خبر پارسی – مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)‌ از برگزاری بزرگترین جشنواره ملی تکریم حافظان قرآن کریم با حضور بیش از ۵ هزار مهمان در شهرستان استهبان خبر داد .

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی صبح امروز در جمع خبرگارن با بیان اینکه این جشنواره شانزدهمین سال است که بطور مستمر برگزار می شود، افزود: سال های پیش از ۲۰۰ حافظ در این مراسم تجلیل می شد که امسال این تعداد به ۲۴۵ نفر حافظ که طی یکسال اخیر آموزش دیده اند ارتقاء یافته است .

عضو شورای مرکزی توسعه قرآنی کشور  با بیان اینکه این حافظان کسانی هستند که طی یکسال اخیر و در مدارس شبانه روزی قرآنی موسسه بیت الاحزان موفق به حفظ کل قرآن شده اند، ادامه داد: جشنواره امسال با حضور ۵ هزار مدعو که از ۲۷ استان و دو کشور پاکستان و لبنان دعوت شده اند از ۲۳ شهریور در شهرستان استهبان برگزار می شود .

یادآور می شود که موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ۲۱ سال پیش فعالیت خود را از روستای ماه فرخان استهبان آغاز کرد و اکنون به یکی از بزرگترین موسسات تربیت حافظ قرآن کریم تبدیل شده است که در ۱۲ استان با ۱۶۰ شعبه فعالیت می کند و موفق به آموزش و تربیت بیش از ۱۶۵۰ حافظ کل قرآن طی این مدت در سطح کشور شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.