مدیرکل ورزش فارس: کارهای ماندگاری در حوزه ورزش انجام شده که حاصل توجه دولت است

خبرپارسی – مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: طی شش سال گذشته کارهای ماندگار بسیاری  در حوزه ورزش و جوانان استان انجام شده که حاصل توجه ویژه دولت وحمایت استانداران بوده است.

حیدرعلی کامیاب سه شنبه ۲۶ آذر در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید برابر آمار و مستندات موجود بالغ بر یک و نیم برابر کل تاریخ ورزش فارس، فضای ورزشی با توزیعی مناسب، احداث شده است، گفت: اجرای طرح‌های ورزشی در سطح استان را بدون همراهی مدیریت ارشد و دیگر دستگاه‌ها غیر ممکن است .

کامیاب، از تکمیل و بهره‌برداری از ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فارس، پیشرفت ۹۰ درصدی و افتتاح قریب‌الوقوع ورزشگاه شش هزار نفری شیراز، بهره برداری از خانه های تخصصی رشته های مختلف همچون اسکواش، کشتی و وزنه‌برداری به عنوان کارهای ماندگار دولت در حوزه ورزش یاد کرد.

کامیاب افززود: مجموعه سوارکاری لپویی شیراز نیز یکی از زیرساخت‌های بین‌المللی در حوزه ورزش است که در این دولت احداث و به بهره برداری رسیده است .

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در کنار ماموریت خود در حوزه ورزش به حوزه جوانان نیز توجه ویژه داشته است، افزود: برگزاری ده‌ها سمینار و همایش ملی، میزبانی پایتخت جوانان جهان اسلام، میزبانی برگزاری همایش سازمان ملی جوانان، کلنگ‌زنی کمپ مدیران جوان، احداث و بهره‌برداری از بیش از ۱۰ خانه جوان و رشد چشمگیر تعداد سازمان‌های مردم نهاد تنها بخشی از عملکرد دولت در حوزه جوانان است.

کامیاب با اشاره به حجم گسترده اقدامات انجام شده در حوزه سخت‌افزاری در ورزش خواستار در نظر گرفتن ردیف مستقل بودجه برای دو پروژه ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس و ۶ هزار نفری شیراز شدو افزود: گستردگی کار در این ورزشگاه و عدم ورود بخش خصوصی در حوزه حفظ و نگهداری این دو مجموعه نگهداری آنها را سخت کرده است.

وی خواستار توجه ویژه به هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در بودجه استانی شدو افزود: در صورت تامین ۱۰ درصد از اعتبارات مرتبط با پروژه های نیمه تمام استان، ۸۰ پروژه ورزشی تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.