مدیران مارک دار اصولگرای فارس که دلشان همراه با دولت نیست همچنان مدیرند!/مخالفان دولت قامتی رشیدتر از موافقان دارند!

خبر پارسی – اخیرا برخی سایت ها خبر از تذکر رئیس جمهور به وزیر محترم کشور داده اند که از ایشان خواسته به مطالبات به حق رای دهندگان به دولت که خواستار تغییر بوده اند توجه کند و مدیرانی را که دل در گروه سیاست های دولت قبل دارند تغییر دهد.

سایت های خبری نوشته اند: متاسفانه در بعضی از استان های کشور، استانداران محترم، به فرماندارانی که همچنان دل در گرو سیاست های سابق دارند، دل خوش کرده اند و مردم اصلاح طلب را نسبت به سیاست های خود مایوس کرده اند.

استانداران، فرمانداران و مقامات محلی مسئول در امر امنیت سیاسی و اجتماعی، از جمله مقاماتی هستند که هر چه زودتر باید تغییر یا جابه جا شوند.

تفاوت های سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی دولت های دهم و یازدهم آنقدر زیاد است که نیروهای موثر دولت دهم، نمی توانند سیاست های دولت یازدهم را پیش ببرند.

دکتر حسن روحانی، همین مطلب را در روزهای اخیر به وزیر کشور گوشزد کرده و درخواست های فراوان هوادارانش در شهرهای کوچک و بزرگ کشور را که منتظر تغییر مقامات سیاسی و امنیتی شهرشان هستند، به ایشان منتقل کرده است.

هر چند وزیر محترم کشور، پیش از یادآوری و تذکر رییس جمهور، خود می توانست به استانداران جدید اختیار لازم را بدهد که در تغییر، جابه جایی یا برکناری آنهایی که معتقد به برنامه های احمدی نژادی هستند و هیچ گونه رابطه ای با نیروهای اصلاح طلب، دلسوز و حتی اصولگرایان معتدل نداشتند و همچنان ندارند، اقدام کنند.

سخن این نیست که فرماندار فعلی، فرد خوبی است یا نه. سخن این است که هواداران اصلاحات و طرفداران دکتر روحانی همچنان منتظر تغییرات در فضای زندگی شان هستند.

در استان فارس نیز هنوز هستند برخی مدیرانی که اصولگرای مارک دار هستند و دل در گرو سیاست های دولت احمدی نژاد دارند.سیاست هایی که اگر گره گشاه بود به اندازه ۸ سال دفاع مقدس خسارت به بار نمی آورد و مملکت را لبه پرتگاه اقتصادی نمی برد.

این تعداد مدیران که اتفاقا بسیاری از آنها را فرماند اران تشکیل می دهند همچنان بر مسند قدرت هستند و جالب اینکه خبرگزاری های منسوب به دولت و نزدیک به دولت هر روز آنها را تیتر می کنند و به ریش دولت می خندند!

مشفقیان مدیر عامل برق منطقه ای فارس از جمعیت پیروان خط امام و رهبری و نیز عضو جامعه اسلامی مهندسین  است که با جمعیت موتلفه نیز ارتباطی بسیار نزدیک دارد.او در سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد وقتی در مقابل سئوال خبرنگاری قرار گرفت که به نظر شما چرا دولت احمدی نژاد در شش ماهه اول سال ساعت را جلو نبرده و تغییر نداده است،در اظهار نظری عجیب اظهار داشت:کشیدن زمان به میزان یک ساعت به جلو در شش ماهه اول سال طرحی اسرائیلی است که دولت خاتمی اجرا کرد!

این مدیر مسن که سال ها از بازنشستگیش گذشته نه چیزی به صنعت برق استان اضافه کرده و نه دل در گرو سیاست های دولت تدبیر و امید دارد. خبر می رسد که برخی نمایندگان فارس که گفته می شود با حمایت های این پیر بازنشسته به مجلس راه یافته اند وزیر نیرو را تهدید کرده اند که اگر مشفقیان عوض شد استیضاحت می کنیم! اگر این گفته صحت داشته باشد به حال این وزیر باید تاسف خورد و همان بهتر که استیضاح شود.دولت تدبیر است نه تهدید و نه تطمیع !

همتی بوشهری دیگر مدیر مارک دار اصولگرایان است که همه اهل فن از اختلاف وی و استاندار محترم با خبر هستند. این مدیر که نه از حوزه فرهنگ بلکه از حوزه سیاست به مهمترین مدیریت فرهنگی استان رسید همچنان در این حوزه مدیریت می کند تا خبرگزاری های مهم استان نیز او را همچنان تیتر یک کنند و البته برخی بگویند:

«بر خود نقد د ارند که مدیر مارک دار اصولگرا منصوب نکرده اند! »غافل از اینکه تغییر ندادن مدیران مارک دار اصولگرا کم از انتصاب مدیران مارک دار این گروه سیاسی نیست.حالا بگذریم از اینکه فرماندار کازرون چه کار باید می کرد که بگوید مارک اصولگرایی را بر پیشانی دارد. خبر پارسی فارغ از اینکه ایشان شخصی محترم و قطعا پاسداری ارزشمند است باور دارد که جناب گرامی دلش با دولت تدبیر و امید نیست.حالا بگذریم که او در آستانه بازنشستگی قرار داشت و نیروی وزارت کشور هم نبود.

دکتر ایمانیه از افراد نزدیک به جبهه پایداری است که در دولت قبل همه جور امتیاز به مخالفین اصلاحات داد و با دانشجویان و اساتید مخالف دولت قبل به بدترین شکل ممکن رفتار کرد. او حتی پس از پیروزی دولت تدبیر و امید همجنان به دکتر لنکرانی از مخالفان درجه یک رئیس جمهور فعلی حمایت کرد و وزیر بهداشت نیز بر خلاف قانون رای به ادامه مدیریت ۸ ساله وی داد که متاسفانه واکنش قابل توجهی در استان از سوی مسئولین به این موضوع نشان داده نشد.

کمال فیروز آبادی معاون فعلی سیاسی استاندار فارس نیز از جمله اصولگرایان مارک دار دولت احمدی نژاد است که بر مهمترین کرسی استانداری تکیه زده و اراده ای برای تغییر او وجود ندارد.

در جمع مدیران وزارت کشوری هستند افرادی  که تا وقت اداری نیروی دولت تدبیر و امید اند اما شنیده می شود در ساعات غیر اداری،نشریه ای سیاسی با حمایت مالی یک عضو شورای شهر شیراز علیه دولت منتشر و توزیع می کند!

این از عجائب مدیریت در دولت تدبیر و امید است که مخالفان دولت قامتی رشیدتر از موافقان دارند و بیدی نیستندکه با باد دستور رئیس جمهور به خود بلرزند.

اگر بخواهیم لیستی از مدیران دولت احمدی نژاد را در استان فارس در یک کفه ترازو قرار دهیم و لیستی از مدیران دولت تدبیر و امید را در یک کفه دیگر،قطعا کفه مدیرانی که دل در گرو سیاست های رئیس جمهوری که خسارانش بیش از خسارات جنگ بود،سنگین تر است و مدیران اصولگرایی که دولت روحانی را باور ندارند همچنان یکه تازی می کنند. به این مدیران کل و فرمانداران، معاونین و مدیران زیر مجموعه شان را نیز اضافه کنید تا به عمق فاجعه بیشتر پی ببرید.

شاید تنها مدیر مارک دار اصولگرایی که خیلی نباید از انتصابش خرده گرفت،فرماندار شیراز است.او نیز اگرچه خارج از چرخه وزارت کشور به فرمانداری رسید اما حداقل می توان دلخوش کرد که به احمدی نژاد و تفکر او سمپاتی ندارد.

با این اوصاف باید منتظر نشست و دید استاندار محترم فارس پس از تذکر ریاست محترم جمهور به وزیر کشور چه تمهیدی می اندیشد؟آیا اراده ای برای تغییر مدیرانی که دل در گروه سیاست های دولت تدبیر و امید ندارند،وجود دارد؟راستی چه کسی گفت:میزان رای ملت است؟

9 دیدگاه برای “مدیران مارک دار اصولگرای فارس که دلشان همراه با دولت نیست همچنان مدیرند!/مخالفان دولت قامتی رشیدتر از موافقان دارند!

  1. کمانه رو فراموش کردید البته او هردوانه است هم چپه هم راست فعلا چپه اما احتمال داره در سالهای آینده … ستاد انتخاباتی آقای …. بشه و به آن افتخار هم کنه . خداییش او خیلی ضعیفه کاری هم به گرایش فکریش نداریم چرا که او ادای سیاسیا رو در میاره او اصلا سواد سیاسی نداره او رو به خاطر جونا و ورزش استان عوض کنید به خدا ورزش تعطیله باید التماس کنیم آقای استاندار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. خودشان اگر دلشان با این تغییر بود دیگر نیاز به گفتن نداشت
    به عملکرد ها و خسارتهایی که به این استان وارد کردند جز مذیران بله قربان گو به ژنرال احمدی نزاد بودند
    بروید ودل بکنید و بخ دوران بازنشستگی خود سلام بفرستید
    و در را باز نمایید
    یا در پست مشاور مدیران جدید که از تجربیات که شما در خسارت زدن داشتید استفاده کنند
    درود بر شما که وابسته میز مدیریت هستید نه خدمت

  3. ظاهرا کمانه را از قلم انداخته اید کسی که همه امکانات ورزش را فقط در اختیار نمایندگان اصولگرا قرار داده تا انها با فشار به جناب استاندار مانع از تعویضش شوند. مدیری که ورزش فارس را به نابودی کشانده …اقای استاندار ایا میدانید اداره ورزش وجوانان معاونت ورزش ندارد؟.ایا میدانید دیگر تیم فوتبالی در لیگهای مطرح نداریم.؟ایا میدانید خبری از بسکتبال و والیبال در سطح کشور نیست ؟.تنیس روی میز قهرمانانش کجا رفته اند.؟ و هزاران ایا های دیگر که کافی است به کارشناسان ورزش مراجعه کنید .البته نه به جیره خواران بیت المال که دور ایشان هم کم نیستند .!!!!

  4. بسمه تعالی

    جناب آقای مهندس محمد رضا مشفقیان
    مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه ای فارس
    سلام علیکم
    کاش می دانستی که انگیزه نوشتن این نامه شیون وجدان من است و در هنگام نوشتن این نامه احساس می کنم که سراسر وجودم زندان دور افتاده ایست از مشتی امید بنفش و واخورده ، امیدی به آینده ای بهتر در جهت تحقق آرمان نظام مقدس اسلامی در صنعت برق فارس
    نداجانت در سایتش به آدرس
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
    با موضوع آن کس که خدا را دارد …
    نوشته نکته پنجم اینکه از پنج شش کانال سلام رسانده اند که برویم استانداری و خلاصه با یک سلام و صلوات و بَه بَه چه پسری! قضیه رو حل کنند. اولا اگر دعوت رسمی بشوم به احترام جایگاه حقوقی برخی آقایان خواهم رفت البته دعوت رسمی به معنای دعوت کتبی است و نه حتی تلفنی که بعدا کسی مدعی نشود فلانی با التماس آمد و گفت غلط کردم و بخشیدیمش! نظر قاطع بنده حقیر همان است که در مقاله آمده.
    نکته آخر اینکه سلام خدا بر آن کس که حق است .)

    بله سلام خدا بر آن کس که حق است

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت طرح و توسعه آن و مجری پروژه خط کابلی 66 بین پست های کیلو ولت 400 کیلوولت شیراز به 66 کیلو ولت امیر کبیر

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت طرح و توسعه آن و مجری پروژه خط کابلی 66 بین پست های کیلو ولت 66 کیلوولت گلستان به 66 کیلو ولت مجتمع خلیج فارس

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت طرح و توسعه آن و مجری پروژه خط 132 کیلو ولت 400 کنگان بردخون

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت طرح و توسعه آن و مجری پروژه DCS ایستگاه ۴۰۰ سعادت شهر و همچنین مجری پروژه های پرک و بیرم و جفره و……

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت طرح و توسعه آن و مجری پروژه خطوط فوق توزیع که موجبات خاموشی اخیر کنگان را فراهم آورد

    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای فارس و فرزند بزرگوارشان که رونوشت قرار دادهای شرکت فارس تکاب را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی ارسال ننموده اند و کمیسیون ماده 16 با چه استنادی ایشان را از نفت (که استعفا داده بودند ) به برق عودت داده است و………………
    سلام خدا بر مشفقیان و ایادی او. حضرت امام و حضرت آقا بارها بر اجرای قانون دستور داده اند و حتی حضرت امام (ره) می فرمایند :حکومت اسلام حکومت قانون است و حال پرونده هبه فروشی به حسین فارسی و …پیش می آید و باید بازهم پرسید آیا سلام خدا بر آن کس که حق است یا نفرین خدا و مردم بر کسی که برخلاف فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آقا (مدظله عالی ) و قانون عمل می کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جنا ب مشفقیان جواب هایمان چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    در خصوص دلیل عدم رعایت قانون و بخصوص رعایت تشریفات قانونی واگذاری باشگاه برق توضیح بفرمایید و بفرمایید چرا برخلاف موازین شرعی قدم برداشته اید مگرر نمی دانید که حضرت امام (ره) فرموده اند که حکومت اسلام حکومت قانون است پس چرا به قانون پایبند نیستید و موجبات صدور احکام قانونی نظیر حکم فوق می شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    جناب مشفقیان می گویند شما برای جانشین خود بسیار دلهره دارید مگر خدایی نکرده مشکلی هست که باید پنهان بماند و آشکار نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاون بهره برداری فعلی او و معاون سابق طرح و توسعه ایشان جناب شاهرخ خ جانم که خط 400 کیلو ولت سورمق به سعادت شهر را اجرا نموده است
    سلام خدا بر مدیر عامل برق منطقه ای فارس و معاون بهره برداری فعلی او جناب شاهرخ خ گلم خاموشی 21 پست برق را در بحران برف اخیر به نحوی اداره کردند که مردم فقط دو روز آب و برق نداشتند آنهم با 30 سانتی متر برف و اسپیسر های بین فازی چه کردند
    پس سلام خدا یر شما ها که حق هستید و خادم مردم و موجبات رضایت مردم را فراهم می سازیدو……………….ادامه به صورت مصور تقدیم دستگاه ها ی محترم نظارتی کشور خواهد البته و……………………………..

    بله آفرین بر بنفش باخاطره : آخه
    یکی بود یکی نبود

    بجز نوشته های من هیچ چیز نبود

    نوشته ای از سر عجز

    نوشته هایی از سر درد

    نوشته هایی با رنگ بنفش ، امید اومد تدبیر اورد با رنگ حقانیت اومد

    رنگ بنفش با عشق اومد

    رنگ ناب بنفش با دو ماهی و یه پل اومد

    ولی رو پل مشفقیان بود

    می گفت نباید برسن به همدیگه

    گفتم چرا

    گفت آخه

    گفتم عزیز بی خاطره ، چشماشون پر اشکه با خاطره

    گفت که حق من ریاسته ووووو….
    منم گفتم باشه پس خداحفظ رود بزرگ بنفش پر خاطره

    آره عزیز بی خاطره به قول سهراب سپهری:

    به تماشا سوگند و به آغاز کلام

    و به پرواز کبوتر از ذهن واژه‌ای در قفس است

    حرف‌هایم مثل یک‌تکه چمن، روشن بود

    من به آنان گفتم: آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشایید به رفتار شما می‌تابد
    راستی حتما نشنیدی که : در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته شد، تمام منطقه شروع به لرزش کرد، به طوری که شرکت کنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند. پایگاه های زلزله نگاری جهان، وقوع زمین لرزه ای به قدرت سه و نیم ریشتر را ثبت کردند و نکته جالب آن که، مرکز زلزله، منطقه دفن شارون گزارش شده است.
    رسانه های منطقه بلافاصله این خبر را به عنوان حادثه ای عجیب و عبرت آموز گزارش کرده اند!
    رسانه های رژیم صهیونیستی نیز وقوع زمین لرزه را در زمان دفن شارون گزارش کردند و جالب آن که حتی کاربران یهودی ساکن در سرزمین های اشغالی نیز در کامنت ها و پیام هایی که برای این خبر گذاشته اند، نوشته اند که حتی زمین فلسطین نیز حاضر به پذیرفتن جسد این جنایتکار نبود و مقامات، به زور او را دفن کردند!

    بله زمین نمی خواست جست متعفن شارون رو قبول کنه و این موضوع منو یاده داستان مکافات عمل می اندازه :
    یک شبی در راه دوری ، گرگ پیری بر زمین افتاد و مرد …!!
    لاشه ی گندیده ی آن گرگ را کفتار خورد …!!
    در دل غار کثیفی پیر کفتار ، زمین مرگ را بوسید و خفت …
    قاصدی این ماجرا را با کرکسان زشت گفت …!!!
    جسم گند آلود کفتار را کرکسان ، غارتگران خوردند …
    لرزه بر دامان کوه افتاد …!!!
    سنگها بر روی هم هموار گشت …
    آره ولی بازم به قول سهراب :

    آیتی بهتر از این می‌خواهید؟

    سر هر کوه، رسولی دیدند ابر انکار به دوش آوردند
    باد را نازل کردیم تا کلاه از سرشان بردارد خانه‌هاشان، پُر داوودی بود چشمشان را بستیم دستشان را نرساندیم به سر‌شاخه هوش
    جیبشان را پُر عادت کردیم خوابشان را به صدای سفر آینه‌ها آشفتیم …
    گفته بودم :
    استاندارمحترم صدای خردشدن استخوان های ما را اگی در برق منطقه ای فارس اگه و اگه و اگه …. خواستی بشنوی ، دلت درد می یاد و می شی عاشق بنفش بی خاطره
    آخه واسه بنفش پر خاطره تهدید ها تحمل کردیم
    رحیم میم ها بی خاطره می خواستن برا ما که عاشق بنفش پر خاطره بودیم پرونده درست کنن
    ما چون روحانی عزیز رو با خاطره و با احساس و امید دیدیم گفتیم رای ما بنفشه و بنفش
    ولی حالا دارن ما رو با رنگ سیاه بی خاطره ما رو خرد می کنن می گن ما محقیم و باید باشیم
    استاندار با خاطره ، برس به داد رود بنفش با خاطره
    آخه دارن خشکش می کنن

  5. استاندار محترم این روزها شدیدا به دنبال آوردن مدیر غیر بومی برای معاونت سیاسی وامنیتی میباشد تا شاید نگرانی خود را از عدم انتصاب مدیر مارکدار کمتر کند

  6. با عرض معذرت ، این چه ایرادیست شما باستاندار میگیرید که چرا همچنان وابستگان و دلبستگان دولت قبل بر مصدر امور استان هستند ویا توسط ایشان منصوب شده اند ، طبیعی است که ایشان باید از کسانی که همفکر و همنظر خودشان هستند استفاده کنند . البته دستورات و توصیه های نمایندگان محترم استان ، علی الخصوص سه چهار نفر آنان برای ایشان لازم الاجراست و گر نه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.