مختاری خبر داد؛ ثبت ‌نام ۲۰۴۴ کارگر، در سی و یکمین جشنواره امتنان

خبرپارسی – مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اعلام اینکه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات سه بخش اصلی جشنواره امتنان است، از ثبت نام ۲۰۴۴ کارگر؛ گروه کار و واحد نمونه استان فارسی در سی و یکمین جشنواره امتنان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سهراب مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان فارس در سی ام آبان ماه سال جاری پایان یافت.

او با بیان اینکه این نخبگان از جامعه کارگران، گروه های کاری و واحد های نمونه هستند، گفت:  طبق ماده ۱۹۵ قانون کار شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه: بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد های نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار بوده و در دو مرحله  استانی و کشوری و در سه بخش: صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

 مختاری ادامه داد: بدلیل ضرورت الگو‌ سازی برای جامعه کار وتولید از کارگران نمونه و گروه‌های کاری که به اتفاق هم کاری با ارزش را انجام‌ داده اند مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی در آخر گفت :علاقه مندان شرکت در این جشنواره که شامل کارگران و گروه کاران و کار فرمایان نمونه استان هستند، با ثبت نام در سامانه مربوطه پس از بررسی توسط کمیته داوران انتخاب می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.