ما پیروز شدیم..با یک نه و یک آری!

خبر پارسی – سیروس رومی -چه زیبا حماسه را معنی کردیم وفرهنگ سترگ ایرانی را در تقابلی فرهنگی به نمایش گذاشتیم و این رمز بزرگ مانایی ما بود در تاریخ جهان تا مسلمان بمانیم ولی ایرانی.

آنچه ما را پیروز رو در رویی انتخابات کرد حضور آگاهانه ای بود که آن را سالهاست تجربه کرده ایم و بر اساس آموزه های اجتماعی به دست آورده ایم تا جایی  که جهانیان به احترام ما کلاه از سر برداشتند وما را ستودند.. ماه ها بود که مورد یورش واپسگرایان قرار گرفتیم و در هفته ی تبلیغات انتخاباتی تنمان بوی کاغذ هایی گرفت که شعار های کلیشه ای مشاممان را آزرد با تصاویری از خودنمایی وبزرگ بینی هایی که پژواک ناخوشایندی داشت.
اما ما پیروز شدیم..با یک نه و یک آری!
نه، به تفکرات افکار عامه فریبان وآری به برنامه های اصلاح طلبان که بوی گل محمدی می داد .. در انتشار مهربانی ها وبخشندگی ودر نهایت، تمدن را گفت وگو داشته باشیم و صلح را منادی.

برای گشودن گره های کور و باز کردن سلسله های به قفل بسته، مفتاح المفاتیح را به مرد خندان سیاست دادیم تا منیّت های مردم فریب را گشوده وگسترده کند تا اوج آگاهی.. ما تغییر کرده بودیم .. نه شعار ها فریبمان داد نه تصاویر ما را مجذوب کرد.. ما به نیت اصلاح آمده بودیم همراه با دو رکعت مهربانی و بعد از هر ستایش هفده گانه در چهار گانه های عبادت با خداوند عهد بستیم.
امروز بعد از پیروزی و تمام کنش ها و واکنش هایمان، اگر خشم و تندگویی بود  به فراموشی سپردیم .که در باورمان ما تمامی، ایرانی هستیم واز چکاد گلدسته های مهر و رحمت اذان برادری ویگانگی را سر می دهیم.
و همین باور بود که مارا به پیروزی رساند وگرنه هم شعارهایمان و هم بنرهایمان وهم تراکت هایمان بسیار کمتر از دیگران بود که می دانستیم مردم فهیم و آگاه ما در انتخاب به صالحین پرچمدار اصلاحات رأی خواهند داد.
امروز به یاری همه شما نیاز است. حتی شما که به ما پشت کردید و ما ایران را برای همه ی ایرانیان می خواهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.