کامیاب: کسب این تعداد مدال در بازی‌های آسیایی در تاریخ ورزش فارس بی نظیر بوده

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه، کسب این تعداد مدال در بازی‌های آسیایی رادر تاریخ ورزش استان فارس بی نظیر دانست و افزود: به طوری که پیش از این چهار مدال در بازی‌های آسیایی نصیب فارس شده بود که یکی از آن به قبل از انقلاب بر می‌گردد

حیدرعلی کامیاب که صبح امروز چهارشنبه  دوم آبان ماه در دیدار مدیران ستادی و روسای هیئت‌های ورزشی استان فارس با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخن می گفت، موفقیت های سه سال اخیر جامعه ورزش فارس در دوبخش نرم افزاری و سخت افزاری رادرکنار حمایت های استاندار،نمایندگان مجلس و وزیر ورزش و جوانان مرهون همدلی یک تیم هم صدا شامل مدیران ستادی ،۹۰۵ هیات ورزشی و ۹۲۰باشگاه فعال در سطح استان واقدام براساس برنامه ریزی دقیق دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: درافق۱۴۰۰ ورزش ،رونق درصنعت ورزش وداشتن ورزش قهرمانی پاک وپایدار نیز پیش بینی شده است.

کامیاب رسیدن به چنین چشم اندازی را نیازمند فراهم ساختن زیرساخت های مربوط به آن دانست و افزود: درسال سوم اجرای این برنامه ورزشکاران استان فارس ۶ مدال از مسابقات آسیایی ،۱۲ مدال از مسابقات پاراآسیایی و ۲ مدال از مسابقات المپیک جوانان جهان برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی کسب این تعداد مدال در بازی‌های آسیایی رادر تاریخ ورزش استان فارس بی نظیر دانست و افزود: به طوری که پیش از این چهار مدال در بازی‌های آسیایی نصیب فارس شده بود که یکی از آن به قبل از انقلاب بر می‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درعین حال این نکته را نیزخاطرنشان کرد که اداره کل ورزش و جوانان فارس  در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در بین استان‌های کشور رتبه یک و برتر را کسب کرده و ۸۰ درصد هیئت‌های ورزشی فارس همواره دراین سه سال جزء سه هیئت برتر کشور بوده اند.

کامیاب درادامه به فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در ورزش همگانی اشاره و بابیان اینکه رسالت اصلی ما افزایش سهم ورزش دراتقاءسطح سلامت جامعه است تصریح کرد: در این زمینه سالانه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه همگانی برگزار می‌شود که تنها در هفته تربیت‌بدنی ۵۰۰ برنامه اجرا شده که در پی آن سعی شده، در ارتباط با اقشار مختلف جامعه ورزش همگانی را ترویج داده و در محلات نیز این موضوع را دنبال کنیم.

وی افزود: در دو سال پیاپی در ورزش همگانی مقام نخست کشور را کسب کردیم که این نشان از فعالیت‌های همکاران ما در این هیئت و شهرستان‌‌ها بوده است.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس  در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های عمرانی درحوزه ورزش و جوانان استان فارس اشاره کردو افزود:با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها سعی کردیم ورزش را در بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها توسعه دهیم بیان کرد: در سه سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان در ورزش استان فارس سرمایه‌گذاری شده که با این اعتبار یا ساخت و سازها تکمیل شده و یا ساخت آن آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی این اداره کل در سال ۹۶  بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که امسال با توجه به موافقت‌نامه‌های صادره تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان است و سعی کردیم در دورترین روستاهای استان یک فضای ورزشی جدید ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.