فیلم رضا یزدانی شهریورماه، اکران می شود

خبر پارسی – رضا یزدانی به بخش نگاه هنرمند دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوست.

به گزارش ستاد خبری جشنواره همراه تهران، رضا یزدانی خواننده صاحب سبک و بازیگر تئاتر و سینما، برای بخش نگاه هنرمند دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می سازد. این خواننده و آهنگساز مطرح که حضورش در رویدادهای هنری همواره با استقبال مخاطب روبرو شده است، درباره ساخت فیلم با تلفن همراه گفت: برای ساخت فیلم به دنبال ایده ی خوب هستم. چندباری به ایده فکر کرده ام. به نظر من فیلم کوتاه یعنی ایده خوب. اگر از فیلم کوتاه خلاقیت و ایده را بگیرید چیزی برای عرضه ندارد. من فیلمم را با این استاندارد می سازم.

به نظر می رسد رضا یزدانی کارگردانی را در نوعی دیگر تجربه کرده است. او در همه کنسرت هایش بخش های انتزاعی و خلاقانه را کارگردانی می کند. یزدانی با تایید این نظریه به حرف هایش علاوه کرد: بله این را تائید می کنم. من همیشه بخش هایی را در کنسرت هایم کارگردانی می کنم، البته ما یک گروه هماهنگیم که اجرای ایده را برای خودمان ساده تر می کنیم. اگر با این دید نگاه کنیم کارگردانی کرده ام، اما این کار با تجربه فیلم سازی با تلفن همراه متفاوت است.

بخش نگاه هنرمند از جمله بخش های غیر رقابتی جشنواره است که در آن فیلم هایی که هنرمندان با استفاده از تلفن همراه ساخته اند به نمایش در خواهد آمد. این بخش که با هدف فرهنگسازی بهره گیری خلاقانه از ابزارهای گوشی تلفن همراه و ایجاد انگیزه برای نسل جوان شکل گرفته است، با گردآوری و نمایش آثار هنرمندان نامی و محبوب کشور، زاویه دید هنرمندان به موضوعات مختلف انسانی را به نمایش می گذارد.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه ۱۳۹۲ آغاز کرده و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می شود. شرکت در جشنواره از طریق سایت www.tfpf.mobi امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.