فعالان گردشگری منتظر اعلام برنامه‌های مدیرکل میراث فرهنگی فارس هستند

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس گفت: بخش خصوصی گردشگری استان در انتظار ارائه برنامه‌های کوتاه و بلند مدت توسط مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

محمود فخری در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون در استان فارس  با یک همدلی و همراهی  مدیران ارشد و میانی ادارات دولتی و گردشگری روبه رو هستیم که جا دارد از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده و بهره را برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی ببریم  و دیگر توجیهی برای تعلل وجود ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر  درصد قابل توجهی از ظرفیت‌های گردشگری کشور در فارس وجود دارد و بی تردید با یک برنامه ریزی منسجم و ارائه سریع آن می‌توان چرخ اقتصاد این صنعت را شتاب بیشتر داد .

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس خاطرنشان کرد: نزدیک به یک ماه گذشته و رغم مخالفت‌ها، موافقت‌ها و کشمکش‌های بسیار مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس انتخاب شد و هم اکنون وقت فرصت سوزی نیست.

فخری از عدم ارائه برنامه‌های مدیریت جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس انتقاد کرد و گفت: صنوف گردشگری فارس همچنان در انتظار ارائه و اعلام برنامه‌های کوتاه و بلند مدت مدیریت جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان برای حوزه تخصصی گردشگری  است.

او با تاکید بر اخذ مشورت از مجربین و متخصصین این حوزه ، افزود: باید هر چه سریع تر برنامه‌های این اداره کل برای بهبود وضعیت موجود، برون رفت از بحران‌های فراروی و توسعه گردشگری استان به اطلاع صنوف گردشگری برسد تا بخش خصوصی هم بر مبنای این برنامه‌ها و سیاست‌ها فعالیت‌های خود را به انجام رسانند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس گفت: متاسفانه تاکنون برنامه‌ای در هیچ شاخه از وظایف ذاتی دولت از سوی اداره کل میراث فرهنگی فارس با مدیریت جدید به بخش خصوصی و صنوف گردشگری ارائه نشده که موجب تعجب و نگرانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.