فروردین ۹۴ برگزار می‌‌شود/دومین دوره آموزش بین‌المللی زیبایی و اندوسکوپی سینوس خاورمیانه در شیراز

خبر پارسی – دومین دوره آموزش بین‌المللی زیبایی و اندوسکوپی سینوس خاورمیانه، از روز ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۴ در شیراز برگزار می‌شود.
دکترسیدعلی‌رضا مصباحی دبیر انجمن راینولوژی ایران با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت:
این دوره آموزشی برای دومین بار در خاورمیانه با حضور اساتید برجسته و سرشناس بین المللی و داخلی توسط انجمن علمی راینولوژی استان فارس برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هدف ما در این برنامه آموزش عملی و قدم به قدم کلیه جراحی های مربوط به بینی و سینوس است گفت: در این دوره تمامی مراحل اعمال جراحی راینوپلاستی و اندوسکوپی سینوس از ابتدا تا انتها بصورت کامل و کاربردی آموزش داده خواهد شد.
مصباحی با اشاره به اینکه برگزاری اولین دوره در سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت، گفت: در اولین دوره تنها موضوع جراحی‌های زیبایی بینی مطرح بود اما در این دوره اندوسکوپی سینوس هم به آن اضافه شده است.
دبیر انجمن راینولوژی استان فارس،برگزاری این دوره آموزشی را فرصتی مناسب برای جراحان پلاستیک بینی و صورت ایران دانست و گفت: با توجه به هزینه های گزاف و مشکلات شرکت در چنین دوره های آموزشی در خارج از کشور ،برآن شدیم تا با برگزاری این دوره برای دومین بار در ایران به ارتقای سطح علمی همکاران و دوستان کمک نموده ،شاهد افزایش توانمندی هر چه بیشتر همکاران در این زمینه باشیم و با توجه به درخواست همکاران ارجمند در این دوره مراحل عمل جراحی اندوسکوپی سینوس نیز بصورت کاملا کاربردی آموزش داده خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی ۴ روز است، گفت: سخنرانان طی سه روز اول مراحل مختلف اعمال جراحی رینوپلاستی و اندوسکوپی را بصورت کاملا” عملی آموش داده (A-Z) و در روز چهارم حین اعمال جراحی زنده در یکی از بیمارستان های شیراز ،نظرات خود را با شرکت کنندگان در میان خواهند گذاشت.
مصباحی اضافه کرد:علاقمندان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به نشانی www.shirazrhinology.com نسبت به کسب اخبار این دوره علمی آموزشی و ثبت‌نام در آن اقدام کنند.
.
مصباحی با بیان اینکه این دوره آموزشی مورد تایید آکادمی جراحان پلاستیک بینی و صورت اروپا (EAFPS)،آکادمی جراحان پلاستیک صورت و ترمیمی کشور های آسیایی (PAAFPRS)،انجمن علمی راینولوژی ایران (IRS) و انجمن جراحان بینی اروپا (ERS) است گفت:این دوره برای شرکت کنندگان ۲۴ امتیاز آموزشی خواهد داشت و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره آموزشی اعطا خواهد شد.
وی از برگزاری کارگاه‌های علمی و عملی تزریق ژل و بوتاکس در حاشیه این دوره آموزشی خبر داد و گفت: فقط کسانی می‌توانند در این کارگاه‌ها به‌عنوان آموزش گیرنده شرکت کنند که دارای شماره نظام پزشکی باشند.
مصباحی یاد آور شد: شرکت در این دوره نیز منتهی به اخذ گواهینامه معتبر بین‌المللی خواهد شد و امتیاز بازآموزی نیز دارد.
مصباحی یادآور شد که شرکت کنندگانی از ۳۰ کشور دنیا در این دوره آموزشی حضور دارند که برخی از آنها عبارتند از:هلند،آلمان،بلژیک،انگلستان،هند یونان،ژاپن،ترکیه،بحرین،قطر،الجزایر،برزیل ،پرتغال،ایتالیا،مالزی،کویت،عمان و …
لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری این دوره ،نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با حضور شرکت های معتبر خارجی و داخلی نیز برگزار خواهد گردید.
همچنین برنامه‌های متنوعی در حاشیه این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان پیش‌بینی شده که شامل حضور در برنامه نور و صدا در تخت‌جمشید، بازدید از آثار تاریخی و گردشگری شیراز و … خواهد بود.
افتتاحیه این برنامه نیز در باغ عقیف آباد شیراز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.