فرماندر مهر اعلام کرد؛ انفجار در پالایشگاه پارسیان نداشتیم/ فوران لحظه‌ای حادث شد

فرماندار شهرستان مهر در واکنش به انتشار مطلبی در خصوص حادثه خط لوله ۱۰ اینچ میعانات گازی پالایشگاه پارسیان در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که هیچ‌گونه انفجاری رخ نداده و در واقع فوران لحظه‌ای حادث شده که خوشبختانه خسارتی هم نداشته است.

به گزارش خبر پارسی به نقل از ایسنا، حمزه محمدی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۸ آذر حین انجام عملیات احداث خط انتقال ویژه، یک بولدوزر با خط ۱۰ اینچ که میعانات گازی از پالایشگاه پارسیان به عسلویه منتقل می‌کرده است، برخورد می‌کند و دچار فوران لحظه‌ای می‌شود.

او با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه هیچ انفجار و خسارتی رخ نداده است، اعلام کرد که در محدوده شهر خوزی رخ داده است.

فرماندار شهرستان مهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای ایمنی، امدادی و امنیتی محدوده منطقه تحت کنترل است و مشکلی خاصی وجود ندارد.

محمدی با تاکید مجدد بر اینکه هیچ انفجاری رخ نداده و تنها فوران لحظه‌ای اتفاق افتاده است، گفت: منطقه در ایمنی کامل قرار دارد و شاهد خسارتی مالی و جانی نبوده‌ایم.

او با بیان اینکه در حال حاضر همه دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آتش‌نشانی و نیروهای خط ۱۰ انتقال گاز در منطقه حضور دارند و در حال لکه‌گیری هستند، تصریح کرد: نیروهای خدمات رسان و ایمنی برای هر گونه حوادث احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.