فارس در قله مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کشور

رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس از درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات کوهستان کشوری(کراس کانتری) خبر داد و گفت: فارس با کسب ۳طلا و یک برنز بر قله دوچرخه سواری کوهستان ایران قرار گرفت.

دکتر محمدجواد کشاورز چهارشنبه ۲۳ شهریور به خبرنگاران گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور (کراس کانتری) در دو بخش آقایان و بانوان به مدت چهار روز و در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

او افزود: این دوره از مسابقات که به منظور گزینش نفرات برتر برای راهیابی به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات اسیایی کره جنوبی برگزار شد، تیم فارس توانست در مجموع سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس با بیان اینکه فرشید صلاحیان، نیما جمشیدی‌ و فراز شکری در رده سنی بزرگسالان و علیرضا حاجتی و رامتین بیضاوی‌ در رده سنی جوانان به مربیگری و سرپرستی محمد الله‌یاری از فارس به این رقابت‌ها اعزام شدند، گفت: در بخش بانوان نیز فرانک پرتوآذر
و فاطمه عباسی به سرپرستی شیدا آذرنیوشان و کیانا کیانی نفرات اعزامی فارس به این مسابقات بودند.

او ادامه داد: در بخش ماده کراس کانتری زنان رده بزرگسالان خانم‌ها؛ فرانک پرتوآذر از استان فارس، مونا فرح‌بخشیان از استان تهران و شیرین زرین‌کلاه از استان تهران مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری فارس خاطرنشان کرد: در بخش ماده کراس کانتری زنان رده جوانان نیز خانم‌ها؛ فاطمه عباسی از استان فارس، فرانک شاه‌زیدی از استان اصفهان و ملینا نظام از استان مازندران حائز رتبه اول تا سوم شدند.

او اضافه کرد: در بخش ماده کراس کانتری مردان رده جوانان هم آقایان؛ بنیامین فنایی از استان خراسان رضوی، کاوان محمدی از استان کردستان و ‌محمدسینا ربیعی از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کشاورز گفت: در بخش ماده کراس کانتری مردان رده بزرگسالان هم فراز شکری از استان فارس، پرویز مردانی از آذربایجان شرقی و فرشید صلاحیان از استان فارس مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند و بدین ترتیب استان فارس با ۳طلا و یک برنز بر قله دوچرخه سواری کوهستان ایران ایستاد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.