عکس آزمایشگاهی یک بانوی شیرازی از پوست ماهی مقام بین المللی کسب کرد

عکس میکروسکوپی کارشناس آزمایشگاه دانشگاه شیراز و از متخصصان دهکده نوآوری و فناوری رسا به عنوان یکی از شرکت های فناور دانش محور پارک علم و فناوری فارس در یک مسابقه بین المللی مقام آورد.

 

به گزارش خبر پارسی، شیوا پسران کارشناس آزمایشگاه مرکزی و اپراتور دستگاه SEM و از کارکنان دهکده نوآوری و فناوری رسا در بیست و نهمین دوره از مسابقات بین المللی میکروسکوپ(EIPBN) در کالیفرنیای آمریکا موفق به اخذ جایزه میلیگراف شد.

 

به گفته این کارشناس آزمایشگاه و دانش آموخته رشته دکتری شیمی، مسابقات بین المللی میکروسکوپ(EIPBN)هر ساله برگزار و بهترین عکس هایی که توسط کارشناسان آزمایشگاهی از اجسام، پوست جانوری و… به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود را به مسابقه می گذارند.

 

شیوا پسران افزود: در اثری که این مسابقات ارسال کردم، یک عکس از پوست ماهی بود که آن را با دستگاه میکروسکوپ گرفته بودم که خوشبختانه با توجه به کیفیت آن و متمایز بودنش نسبت به سایر آثار صاحب مقام شد.

 

وی بیان کرد: به گفته مسابقات بین المللی میکروسکوپ(EIPBN)، در عکس ارسالی پوست ماهی که ساختار زیبایی به خود دست داده و روی پوست ماهی، تصاویری از قلب قابل مشاهده بود، آن ها را شگفت زده کرده و برای نخستین بار جایزه میلی گراف را به این عکس اختصاص دادند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.