علی نصیریان در شیراز: استقلال تئاتر و حمایت بخش خصوصی از آن اقدام بسیار خوبی است

_MG_0171

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران،اقتباس و برداشت از تاریخ  و ادبیات کلاسیک برای رونق دادن تئاتر کاری ضروری و پسندیده است.

این هنرمند پیشکسوت پس از تماشای نمایش «خرده خانم» در شیراز اظهار داشت: اگر ادبیات عامیانه را بتوانیم به صورت تمثیل استفاده کنیم می تواند هم سبب رونق تئاتر شود و هم آگاهی تماشاگر را بالا برد.

نصیریان با تقدیر از نمایش خرده خانم به کارگردانی احمد سپاسدار گفت: نمایشی که امشب تماشا کرد کاری شیرین و دلنشین بود که  خیلی هم تازگی داشت.با این وجود که سالن نمایش را خیلی دور از مرکز شهر دیدم اما استقبال خوبی از آن شده بود و من بسیار خوشحال شدم از اینکه مردم شیراز اینقدر به تئاتر علاقمند هستندو به آنها درود می فرستم.

وی علاقه مردم شیراز به هنر را ناشی از روح بلند حافظ و سعدی دانست و گفت:این دو هنرمند عزیز خالقینی بودند که با خلاقیت های خودشان گرم و دل نشین سخن گفتند و مردم نیز پای کلام دلنشین آنها نشستند.

نصیریان در پایان با تمجید از «موسسه فرهنگی شهر آفتاب» به عنوان اسپانسر نمایش خرده خانم اظهار داشت.اگر تئاتر بتواند خود را زیر بار سنگینی که بر عهده دولت است کنار بکشد و استقلال پیدا کند خیلی خوب است و من حمایت بخش خصوصی از تئاتر را تایید می کنم چرا که اقدام بسیار خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.